Aktualizacja: 11.05.2025 11:42 Publikacja: 23.03.2012 10:38
Już ponad połowa Polaków (54 proc.) korzysta z portali społecznościowych – wynika z badań PMR Research. Najpopularniejszymi serwisami tego typu są Facebook i nk.pl. Niewiele jednak osób dekalruje, że wykorzystuje je do celów zawodowych i łączy się z nimi przez smartfona.
Największą grupę użytkowników mediów społecznosciwoych stanowią internauci w wieku 18-24 lat – 82 proc., natomiast wśród osób w wieku 35-64 lat jest ich 47 proc., zdecydowanie najmniej jest ich w wieku powyżej 65 lat – 30 proc.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas