Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.07.2025 00:27 Publikacja: 22.01.2014 17:12
Huawei nie zaprzestaje ofensywy marektingowej swych produktów mobilnych w Europie poprzez umowy sponoringowe ze znanymi klubami piłkarskimi.
Chiński producent poinformował, że został oficjalnym globalnym partnerem londyńskiego klubu piłkarskiego Arsenal Londyn do końca sezonu Premier League 2015/16. Partnerstwo oznacza globalną współpracę między obiema markami, która będzie polegać m.in. na udziale przedstawicieli Arsenalu w działaniach komunikacyjnych i promocyjnych Huawei zarówno na terenie Wielkiej Brytanii, jak i w innych krajach. Porozumienie o partnerstwie zakłada także szereg działań komunikacyjnych na platformach cyfrowych i w mediach społecznościowych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas