Arsenal też będzie promował produkty mobilne Huawei

Publikacja: 22.01.2014 17:12

Huawei nie zaprzestaje ofensywy marektingowej swych produktów mobilnych w Europie poprzez umowy sponoringowe ze znanymi klubami piłkarskimi.

Chiński producent poinformował, że został oficjalnym globalnym partnerem londyńskiego klubu piłkarskiego Arsenal Londyn do końca sezonu Premier League 2015/16. Partnerstwo oznacza globalną współpracę między obiema markami, która będzie polegać m.in. na udziale przedstawicieli Arsenalu w działaniach komunikacyjnych i promocyjnych Huawei zarówno na terenie Wielkiej Brytanii, jak i w innych krajach. Porozumienie o partnerstwie zakłada także szereg działań komunikacyjnych na platformach cyfrowych i w mediach społecznościowych.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont