Arsenal też będzie promował produkty mobilne Huawei

Publikacja: 22.01.2014 17:12

Huawei nie zaprzestaje ofensywy marektingowej swych produktów mobilnych w Europie poprzez umowy sponoringowe ze znanymi klubami piłkarskimi.

Chiński producent poinformował, że został oficjalnym globalnym partnerem londyńskiego klubu piłkarskiego Arsenal Londyn do końca sezonu Premier League 2015/16. Partnerstwo oznacza globalną współpracę między obiema markami, która będzie polegać m.in. na udziale przedstawicieli Arsenalu w działaniach komunikacyjnych i promocyjnych Huawei zarówno na terenie Wielkiej Brytanii, jak i w innych krajach. Porozumienie o partnerstwie zakłada także szereg działań komunikacyjnych na platformach cyfrowych i w mediach społecznościowych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama