Arsenal też będzie promował produkty mobilne Huawei

Publikacja: 22.01.2014 17:12

Huawei nie zaprzestaje ofensywy marektingowej swych produktów mobilnych w Europie poprzez umowy sponoringowe ze znanymi klubami piłkarskimi.

Chiński producent poinformował, że został oficjalnym globalnym partnerem londyńskiego klubu piłkarskiego Arsenal Londyn do końca sezonu Premier League 2015/16. Partnerstwo oznacza globalną współpracę między obiema markami, która będzie polegać m.in. na udziale przedstawicieli Arsenalu w działaniach komunikacyjnych i promocyjnych Huawei zarówno na terenie Wielkiej Brytanii, jak i w innych krajach. Porozumienie o partnerstwie zakłada także szereg działań komunikacyjnych na platformach cyfrowych i w mediach społecznościowych.

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić