Arsenal też będzie promował produkty mobilne Huawei

Publikacja: 22.01.2014 17:12

Huawei nie zaprzestaje ofensywy marektingowej swych produktów mobilnych w Europie poprzez umowy sponoringowe ze znanymi klubami piłkarskimi.

Chiński producent poinformował, że został oficjalnym globalnym partnerem londyńskiego klubu piłkarskiego Arsenal Londyn do końca sezonu Premier League 2015/16. Partnerstwo oznacza globalną współpracę między obiema markami, która będzie polegać m.in. na udziale przedstawicieli Arsenalu w działaniach komunikacyjnych i promocyjnych Huawei zarówno na terenie Wielkiej Brytanii, jak i w innych krajach. Porozumienie o partnerstwie zakłada także szereg działań komunikacyjnych na platformach cyfrowych i w mediach społecznościowych.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa