19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Aktualizacja: 13.01.2025 08:03 Publikacja: 03.06.2014 17:12
Finalną kwotę sprzedaży Eurosport International wyliczono w oparciu o uśrednioną wycenę Eurosport Group, która wyniosła 902 mln euro (około 1,2 mld dol.) – podało Discovery Communications w komunikacie.
Pierwszy pakiet 20 proc. udziałów w Eurosporcie Discovery Communications kupiło od grupy TF1 za 221,6 mln dol. na przełomie 2012 i 2013 roku wraz z opcją zakupu dalszych 31 proc., z której właśnie teraz korzysta. Oprócz 20 proc. Eurosportu Discovery kupiło dwa lata temu także też po 20 proc. w następujących kanałach telewizyjnych: TV Breizh, Histoire, Ushuaïa TV oraz Stylía (wart 18,2 mln dol. zakup obejmował opcję zwiększenia udziałów w tych stacjach do 49 proc.). Kwota przejęcia została pomniejszona o wartość Eurosport France (85 mln euro, czyli ok. 115 mln dol.).- TF1 zamierza zachować 80 proc. akcji Eurosport France do 1 stycznia 2015 roku. Dzisiejsze zamknięcie rozmów nie ma też wpływu na dwa inne elementy pierwotnego porozumienia – mianowicie na nabyte przez Discovery 20 proc. udziałów w kanałach TV Breizh, Histoire, Ushuaïa TV i Stylía oraz na sojusz produkcyjny z TF1 Group. TF1 zachowa też prawo sprzedaży pozostałych 49 proc. akcji w Eurosport International, których nabycie uczyniłoby z Discovery właściciela całego pakietu akcji firmy – podano w komunikacie.
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2023 roku. Tylko jeden duży telekom miał dodatni wynik.
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług internetu światłowodowego i telewizji. Widać to nie tylko przez pryzmat oferty, ale również infrastruktury. Firma buduje sieć stacjonarną w całej Polsce, w każdym kwartale przyłączając do niej kolejne dziesiątki tysięcy gospodarstw domowych. Od lat rośnie też liczba nadajników operatora. Wszystko dlatego, że zapotrzebowanie na szybki internet i zużycie danych w domu i poza domem rośnie w niespotykanym tempie.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektorem budowlanym wyzwania związane z potrzebą zapewnienia zasięgu mobilnego internetu w różnych obiektach.
Federalna Komisja Łączności otrzymała prośbę o zgodę na wystrzelenie kolejnych Starlinków. Jeżeli wniosek zostanie pozytywnie rozpatrzony, na orbitę okołoziemską może wkrótce trafić nawet do 30 tys. kolejnych satelitów. Swoje zastrzeżenia zgłaszają naukowcy.
Czy operatorzy sieci komórkowych będą mogli wieszać nadajniki na masztach powstających w ramach budowy dwóch systemów łączności kolejowej? Ministerstwo Cyfryzacji prowadzi rozmowy PKP PLK.
Szef BBN minister Jacek Siewiera odwiedził państwa nordyckie oraz bałtyckie, aby namawiać do wzmocnienia bezpieczeństwa NATO oraz UE nad Bałtykiem.
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2023 roku. Tylko jeden duży telekom miał dodatni wynik.
Incydenty takie jak uszkodzenia światłowodów są analizowane w kontekście potencjalnych działań hybrydowych – mówi Zbigniew Muszyński, dyrektor Rządowego Centrum Bezpieczeństwa.
W listopadzie weszły w życie przepisy nowego Prawa Komunikacji Elektronicznej, których zadaniem jest ochrona konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych. Czy nowe przepisy ograniczą telefony od agentów nieruchomości?
Odformalizowanie realizacji inwestycji telekomunikacyjnych stało się konieczne w świetle realizacji celu cyfrowego Unii Europejskiej - pisze profesor Jan Widacki.
Trwa spór o władzę nad imperium Zygmunta Solorza. Mimo tego Cyfrowy Polsat, główna część imperium miliardera, pobił oczekiwania rynku kapitałowego co do zysków i podtrzymuje strategiczne plany. Jak to zrobił i na co będzie wydawać pieniądze?
Rosja ma prosty i dalece bardziej skuteczny sposób straszenia Zachodu niż broń atomowa. Kreml może przeciąć kable transoceaniczne, paraliżując zachodnie gospodarki.
Mobilne Centrum Ekspozycji Huawei po raz trzeci wyruszyło w trasę po Polsce. Po Warszawie, Jachrance i Krakowie, już 16 maja pojawi się przy Katowickim Spodku. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem „Digital & Green, Accelerate Industrial Intelligence”. W swoim mobilnym centrum technologicznym, Huawei prezentuje najnowocześniejsze rozwiązania m.in. dla dużych przedsiębiorstw, administracji publicznej, opieki zdrowotnej, edukacji, dostawców usług internetowych i handlu detalicznego.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas