Vodafone: uprościć contentową strategię

Publikacja: 18.11.2011 09:52

Brytyjski operator komórkowy postanowił uprościć swoją strategię oferowania mobilnych treści i usług, adekwatnie do gotowości użytkowników na ich przyjęcie i struktury różnego typu terminali w bazie abonenckiej – pisze serwis MobileEntertainment. Przedstawiciele operatora wprost mówią, że dotychczasowa mobilna usługa Vodafone 360 przyjmuje się słabo.

Podstawowy zestaw usług mobilnych będzie się teraz składać z:

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń