Vodafone: uprościć contentową strategię

Publikacja: 18.11.2011 09:52

Brytyjski operator komórkowy postanowił uprościć swoją strategię oferowania mobilnych treści i usług, adekwatnie do gotowości użytkowników na ich przyjęcie i struktury różnego typu terminali w bazie abonenckiej – pisze serwis MobileEntertainment. Przedstawiciele operatora wprost mówią, że dotychczasowa mobilna usługa Vodafone 360 przyjmuje się słabo.

Podstawowy zestaw usług mobilnych będzie się teraz składać z:

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Kto zostanie nowym prezydentem. Czym żyje Europa. Jak zmienia się świat. Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont