Grupa telekomunikacyjna LoVo, świadcząca usługi telefonii internetowej, osiągnie w tym roku  przychody na poziomie 25 mln zl. – Oznacza to 15 proc. wzrost w stosunku do roku wcześniej – mówi Krzysztof Kornacki, członek zarządu LoVo. Spodziewa się on, że w przyszłym roku grupa zanotuje podobny wzrost.

Największa część przychodów spółki stanowią usługi dla małych sieci kablowych i operatorów telekomunikacyjnych, którzy wykorzystują platformę LoVo do świadczenia swym klientom usług telefonii VoIP. – Mamy już 300 takich klientów, którzy obsługują w sumie ponad 200 tys. użytkowników – mówi Krzysztof Kornacki. Jak podkreśla firma sama rozwija platformę, którą oferuje operatorom, m.in. dzięki pozyskanym na to środkom unijnym.

Firma rozbudowuje też usługi telefonii internetowej dla klientów biznesowych. – Mamy ich coraz więcej. Obsługujemy m.in. klika dużych call center – informuje Krzysztof Kornacki. Trzecią nogę biznesową LoVo ma stanowić oferta dla klientów indywidualnych, które zaczyna sprzedawać poprzez markę muff. Celem jest zdobycie 50 tys. klientów w przyszłym roku i osiągniecie przychodów w tym segmencie rynku na poziomie 1,5 mln zł.