Aktualizacja: 11.05.2025 23:17 Publikacja: 12.06.2012 11:14
Blisko połowa klientów banków – 49 proc. – wykorzystuje Internet w kontaktach z tymi instytucjami. 8 proc. zarządza swoimi finansami przez komórkę.
To wyniki badania „Audyt Bankowości Detalicznej”, realizowanego w ramach TNS Omnibus – ilościowego, wielotematycznego sondażu na 1000-osobowej reprezentatywnej próbie mieszkańców kraju w wieku powyżej piętnastu lat.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas