Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 00:33 Publikacja: 16.04.2012 13:21
Foto: ROL
– Orange Open, to nowa oferta dla wszystkich segmentów – obwieścił podczas dzisiejszej inauguracji marki Orange oraz startu nowej oferty obuty w pomarańczowe lakierki Maciej Witucki, prezes Telekomunikacji Polskiej. Poza zmianą wizualizacji 250 salonów sprzedaży, Orange Open (regulamin promocji), to drugi konkretny element zmiany marki przez Telekomunikację Polską. Abonenci pakietu FunPack HD otrzymują rabaty po 15 z miesięcznie na usługi mobilne Orange: telefonię komórkową oraz mobilny dostęp do internetu.
– W pakietyzacja usług widzimy istotny potencjał. Pakiet Orange Combo sprzedał się w ilości 110 tys. w ciągu 6 mc od uruchomienia oferty, w ciągu 4 mc sprzedaliśmy 100 tys. FunPacków HD. Na nie do końca porównywalnym francuskim rynku w ciągu 3 mc od wprowadzenia na rynek pakiety Orange Open znalazły kilkaset tysięcy nabywców – mówił o nowej ofercie Maciej Witucki.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas