Pakiety na start marki Orange

Dzisiaj Telekomunikacja Polska oficjalnie rozpoczęła rebranding marki na Orange. Poza zmianą wizualizacji operator wprowadza na rynek nowa ofertę pakietową Orange Open opartą na aktualnych propozycjach wzbogaconych kilkoma bonusami. Rozwój oferty pakietowej ma postępować. Tak jak mobilni konkurenci, Orange wprowadza nielimitowany pakiet za 79,90 zł. Nowa usługa dostępowa 10 Mb/s w ekstrakonkurencyjnej cenie spodziewany jest jednak dopiero na drugą połowę roku

Publikacja: 16.04.2012 13:21

Pakiety na start marki Orange

Foto: ROL

– Orange Open, to nowa oferta dla wszystkich segmentów – obwieścił podczas dzisiejszej inauguracji marki Orange oraz startu nowej oferty obuty w pomarańczowe lakierki  Maciej Witucki, prezes Telekomunikacji Polskiej. Poza zmianą wizualizacji 250 salonów sprzedaży, Orange Open (regulamin promocji), to drugi konkretny element zmiany marki przez Telekomunikację Polską. Abonenci pakietu FunPack HD otrzymują rabaty po 15 z miesięcznie na usługi mobilne Orange: telefonię komórkową oraz mobilny dostęp do internetu.

– W pakietyzacja usług widzimy istotny potencjał. Pakiet Orange Combo sprzedał się w ilości 110 tys. w ciągu 6 mc od uruchomienia oferty, w ciągu 4 mc sprzedaliśmy 100 tys. FunPacków HD. Na nie do końca porównywalnym francuskim rynku w ciągu 3 mc od wprowadzenia na rynek pakiety Orange Open znalazły kilkaset tysięcy nabywców – mówił o nowej ofercie Maciej Witucki.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem