Aktualizacja: 12.05.2025 02:28 Publikacja: 16.04.2012 13:21
Foto: ROL
– Orange Open, to nowa oferta dla wszystkich segmentów – obwieścił podczas dzisiejszej inauguracji marki Orange oraz startu nowej oferty obuty w pomarańczowe lakierki Maciej Witucki, prezes Telekomunikacji Polskiej. Poza zmianą wizualizacji 250 salonów sprzedaży, Orange Open (regulamin promocji), to drugi konkretny element zmiany marki przez Telekomunikację Polską. Abonenci pakietu FunPack HD otrzymują rabaty po 15 z miesięcznie na usługi mobilne Orange: telefonię komórkową oraz mobilny dostęp do internetu.
– W pakietyzacja usług widzimy istotny potencjał. Pakiet Orange Combo sprzedał się w ilości 110 tys. w ciągu 6 mc od uruchomienia oferty, w ciągu 4 mc sprzedaliśmy 100 tys. FunPacków HD. Na nie do końca porównywalnym francuskim rynku w ciągu 3 mc od wprowadzenia na rynek pakiety Orange Open znalazły kilkaset tysięcy nabywców – mówił o nowej ofercie Maciej Witucki.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas