– Orange Open, to nowa oferta dla wszystkich segmentów – obwieścił podczas dzisiejszej inauguracji marki Orange oraz startu nowej oferty obuty w pomarańczowe lakierki Maciej Witucki, prezes Telekomunikacji Polskiej. Poza zmianą wizualizacji 250 salonów sprzedaży, Orange Open (regulamin promocji), to drugi konkretny element zmiany marki przez Telekomunikację Polską. Abonenci pakietu FunPack HD otrzymują rabaty po 15 z miesięcznie na usługi mobilne Orange: telefonię komórkową oraz mobilny dostęp do internetu.
– W pakietyzacja usług widzimy istotny potencjał. Pakiet Orange Combo sprzedał się w ilości 110 tys. w ciągu 6 mc od uruchomienia oferty, w ciągu 4 mc sprzedaliśmy 100 tys. FunPacków HD. Na nie do końca porównywalnym francuskim rynku w ciągu 3 mc od wprowadzenia na rynek pakiety Orange Open znalazły kilkaset tysięcy nabywców – mówił o nowej ofercie Maciej Witucki.
Z formalnego punktu widzenia nowe usługi nadal będą świadczyć oddzielnie PTK Centertel i Telekomunikacja Polska, a klienci będą podpisywać dwie umowy. Świadczenie usług dla obu grup klientów jest ściśle limitowane zasadami regulacyjnymi, które mają przeciwdziałać praktykom dyskryminacyjnym ze strony TP. Handlowcy w salonach sprzedaży i telecentrach muszą wyraźnie informować, czyją ofertę proponują.
Wraz z rebrandingiem Orange wprowadza również – jak trzy sieci komórkowe przed nim – nowy pakiet komórkowy z nielimitowanymi połączeniami na numery mobilne za 79,90 zł. W przypadku Orange abonament obejmuje także połączenia do sieci stacjonarnych, a w pakiecie Orange Open, po odliczeniu rabatu, kosztuje 64,90. Oferta dotyczy klientów przedłużających umowy.
W ofercie zintegrowanej dostępne będą również nielimitowane połączenia z telefonów stacjonarnych na inne numery stacjonarne w Polsce i na wybrane kierunki zagraniczne (kraje Unii Europejskiej, USA, Kanada, Australia). Orange obiecuje również wyższe subsydia, czyli niższe ceny detaliczne na telefony komórkowe w ofercie Open.