Reklama

Telekomy dalej tną wydatki na reklamy

Spadek wydatków na promocję w sektorze telekomunikacyjnym o 9,3 proc. w I półroczu tego roku był jednym z głównych negatywnych czynników widocznych na reklamowym rynku – podaje dom mediowy Starlink w swoim najnowszym raporcie.

Publikacja: 14.08.2014 17:06

Z podanych przez niego danych wynika, że w I półroczu tego roku sektor telekomunikacyjny wydał na reklamę 329,6 mln zł, o 9,3 proc. mniej niż rok wcześniej.

Wcześniej Starlink podawał, że w ubiegłym roku wydatki telekomów na reklamę skurczyły się o jedną piątą. Spadły w 2013 roku o 175 mln zł, całościowo wyniosły 875 mln zł.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama