Reklama
Rozwiń
Reklama

Telekomy dalej tną wydatki na reklamy

Spadek wydatków na promocję w sektorze telekomunikacyjnym o 9,3 proc. w I półroczu tego roku był jednym z głównych negatywnych czynników widocznych na reklamowym rynku – podaje dom mediowy Starlink w swoim najnowszym raporcie.

Publikacja: 14.08.2014 17:06

Z podanych przez niego danych wynika, że w I półroczu tego roku sektor telekomunikacyjny wydał na reklamę 329,6 mln zł, o 9,3 proc. mniej niż rok wcześniej.

Wcześniej Starlink podawał, że w ubiegłym roku wydatki telekomów na reklamę skurczyły się o jedną piątą. Spadły w 2013 roku o 175 mln zł, całościowo wyniosły 875 mln zł.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama