Reklama
Rozwiń

Telekomy dalej tną wydatki na reklamy

Spadek wydatków na promocję w sektorze telekomunikacyjnym o 9,3 proc. w I półroczu tego roku był jednym z głównych negatywnych czynników widocznych na reklamowym rynku – podaje dom mediowy Starlink w swoim najnowszym raporcie.

Publikacja: 14.08.2014 17:06

Z podanych przez niego danych wynika, że w I półroczu tego roku sektor telekomunikacyjny wydał na reklamę 329,6 mln zł, o 9,3 proc. mniej niż rok wcześniej.

Wcześniej Starlink podawał, że w ubiegłym roku wydatki telekomów na reklamę skurczyły się o jedną piątą. Spadły w 2013 roku o 175 mln zł, całościowo wyniosły 875 mln zł.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play