Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 10:40 Publikacja: 13.01.2011 09:27
Foto: ROL
Być niekwestionowanym numerem dwa na polskim rynku telekomunikacyjnym – w ten sposób opisuje Netia 10-letnią strategie działania. W jej podstawach nic radykalnie się nie zmieni: operator wciąż będzie bazował na regulowanym dostępie do sieci Telekomunikacji Polskiej, ostrożnie inwestował w rozwój własnej infrastruktury (w tym NGA), jak również przejmował lokalnych operatorów telekomunikacyjnych. Marża EBITDA ma sięgnąć 26-28 proc.
Zwiększenie portfolio o usługi telewizyjne dla klientów indywidualnych oraz nowe usługi transmisji danych mają dać operatorowi za 10 lat 20-procentowy udział pod względem wartości w stacjonarnym rynku telekomunikacyjnym. W strategii nie ma na razie mowy o wejściu na rynek komórkowy dla skompletowania oferty.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas