Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2025 22:47 Publikacja: 13.01.2011 09:27
Foto: ROL
Być niekwestionowanym numerem dwa na polskim rynku telekomunikacyjnym – w ten sposób opisuje Netia 10-letnią strategie działania. W jej podstawach nic radykalnie się nie zmieni: operator wciąż będzie bazował na regulowanym dostępie do sieci Telekomunikacji Polskiej, ostrożnie inwestował w rozwój własnej infrastruktury (w tym NGA), jak również przejmował lokalnych operatorów telekomunikacyjnych. Marża EBITDA ma sięgnąć 26-28 proc.
Zwiększenie portfolio o usługi telewizyjne dla klientów indywidualnych oraz nowe usługi transmisji danych mają dać operatorowi za 10 lat 20-procentowy udział pod względem wartości w stacjonarnym rynku telekomunikacyjnym. W strategii nie ma na razie mowy o wejściu na rynek komórkowy dla skompletowania oferty.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas