Aktualizacja: 13.05.2025 06:36 Publikacja: 13.01.2011 09:27
Foto: ROL
Być niekwestionowanym numerem dwa na polskim rynku telekomunikacyjnym – w ten sposób opisuje Netia 10-letnią strategie działania. W jej podstawach nic radykalnie się nie zmieni: operator wciąż będzie bazował na regulowanym dostępie do sieci Telekomunikacji Polskiej, ostrożnie inwestował w rozwój własnej infrastruktury (w tym NGA), jak również przejmował lokalnych operatorów telekomunikacyjnych. Marża EBITDA ma sięgnąć 26-28 proc.
Zwiększenie portfolio o usługi telewizyjne dla klientów indywidualnych oraz nowe usługi transmisji danych mają dać operatorowi za 10 lat 20-procentowy udział pod względem wartości w stacjonarnym rynku telekomunikacyjnym. W strategii nie ma na razie mowy o wejściu na rynek komórkowy dla skompletowania oferty.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas