easyCALL.pl wygrał przetarg na realizację usług telekomunikacyjnych dla śląskiej policji, zdobywając największe zamówienie publiczne w swojej historii.
W ramach umowy easyCALL.pl zapewni łączność stacjonarną dla jednostek policji w garnizonie śląskim, obsłuży 217 linii analogowych oraz 8 linii cyfrowych ISDN. Umowa została zawarta na 34 miesiące.
Oferta easyCALL.pl była tańsza o blisko 70 tys. zł od oferty złożonej przez Orange, a wartość zamówienia wyniosła 290 tys. zł. brutto.
To nie pierwszy kontrakt easyCALL.pl z policją. Operator podaje, że zwyciężył wcześniej w przetargu ogłoszonym przez Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach na obsługę linii cyfrowych. Spółka świadczy także usługi telekomunikacyjne dla Komendy Wojewódzkiej w Gdańsku, Szczecinie oraz Bydgoszczy.
– Widzimy spory potencjał w rynku zamówień publicznych i zamierzamy umocnić swoją pozycję w tym obszarze. Administracja coraz bardziej stara się ograniczać koszty a telekomunikacja jest tym obszarem, gdzie mogą być one niższe nawet o połowę – tłumaczy Michał Jakubowski, prezes easyCALL.pl.