Z badania firmy uSwitch.com’s 2010, w którym brytyjscy klienci oceniali operatorów komórkowych pod względem satysfakcji z ich usług mobilnego dostępu do internetu wynika, że choć płacą oni coraz niższe rachunki a dostają coraz szybsze usługi, to narzekają na jakość serwisu. Sześciu na dziesięciu respondentów stwierdziło, ze jest zadowolona z poziomu serwisu dostawcy internetowego, przy czym widoczna jest duża różnica miedzy najlepszymi a najgorszymi firmami w tym badaniu. I tak w przypadku O2 aż 92 proc. klientów jest zadowolone z serwisu, podczas gdy w przypadku Orange wskaźnik ten wynosi 44 proc.

W rankingu dobrze wypadły też firmy Plusnet i Sky – zajmując odpowiednio drugie i trzecie miejsce. W ogonie stawki oprócz Orange znalazły się natomiast AOL i BT. Ta ostatnia firma na przykład jest najniżej oceniania przez klientów pod względem parametru: cena do jakości (ang. value for money). Z badania wynika, że średni roczny rachunek Brytyjczyka za mobilny dostęp do internetu wynosi 167 funtów (175 funtów rok temu), przy czym średnia prędkość łącza wzrosła z 4,2 Mb/s do 5,7 Mb/s.