Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.07.2025 22:49 Publikacja: 28.04.2010 00:00
Z badania firmy uSwitch.com’s 2010, w którym brytyjscy klienci oceniali operatorów komórkowych pod względem satysfakcji z ich usług mobilnego dostępu do internetu wynika, że choć płacą oni coraz niższe rachunki a dostają coraz szybsze usługi, to narzekają na jakość serwisu. Sześciu na dziesięciu respondentów stwierdziło, ze jest zadowolona z poziomu serwisu dostawcy internetowego, przy czym widoczna jest duża różnica miedzy najlepszymi a najgorszymi firmami w tym badaniu. I tak w przypadku O2 aż 92 proc. klientów jest zadowolone z serwisu, podczas gdy w przypadku Orange wskaźnik ten wynosi 44 proc.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas