40 proc. abonentów mobilnego internetu w UK narzeka na jakość usług

Publikacja: 28.04.2010 00:00

Z badania firmy uSwitch.com’s 2010, w którym brytyjscy klienci oceniali operatorów komórkowych pod względem satysfakcji z ich usług mobilnego dostępu do internetu wynika, że choć płacą oni coraz niższe rachunki a dostają coraz szybsze usługi, to narzekają na jakość serwisu. Sześciu na dziesięciu respondentów stwierdziło, ze jest zadowolona z poziomu serwisu dostawcy internetowego, przy czym widoczna jest duża różnica miedzy najlepszymi a najgorszymi firmami w tym badaniu. I tak w przypadku O2 aż 92 proc. klientów jest zadowolone z serwisu, podczas gdy w przypadku Orange wskaźnik ten wynosi 44 proc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama