Aktualizacja: 09.05.2025 08:51 Publikacja: 23.03.2011 13:42
Foto: ROL
Multimedia Polska zaprezentowały dzisiaj oficjalnie nowy serwis wideo pod adresem www.mmtv.pl. – Naszym celem jest wykreowanie nowych źródeł przychodów, lojalizacja naszych klientów, jak również wejście na rynek internetowej telewizji, która w przyszłości może się okazać bardzo ważnym kanałem dystrybucji treści – powiedział podczas dzisiejszej konferencji prasowej Andrzej Rogowski, prezes zarządu kablowego operatora.
Jak pisaliśmy we wtorek mmtv.pl oferuje katalog wideo na życzenie dostępny dla wszystkich internautów, jak również 10 liniowych kanałów telewizyjnych, które mogą oglądać tylko abonenci pakietów cyfrowej TV Multimediów. Według przedstawicieli operatora, nie byłoby ekonomicznego sensu w udostępnianiu tych programów – np. odpłatnie – szerokiej publiczności. Kanały live na internetowej platformie, dostępne poprzez dowolne łącze i komputer, Multimedia traktują, jako sposób na zwiększenie lojalności swoich abonentów (nad podobnym projektem pracuję również Telekomunikacja Polska).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas