Zająć miejsce na rynku Internet TV

Multimedia Polska oficjalnie uruchomiły internetowy serwis wideo z wypożyczalnią typu VoD oraz streamingiem liniowych kanałów telewizyjnych. Operator nie spodziewa się z tego projektu wielkiego biznesu wcześniej, niż za kilka lat. Docenia jednak rosnącą rolę publicznej sieci w dystrybucji mediów i nie chciałby znaleźć się za burtą tego rynku.

Publikacja: 23.03.2011 13:42

Zająć miejsce na rynku Internet TV

Foto: ROL

Multimedia Polska zaprezentowały dzisiaj oficjalnie nowy serwis wideo pod adresem www.mmtv.pl. – Naszym celem jest wykreowanie nowych źródeł przychodów, lojalizacja naszych klientów, jak również wejście na rynek internetowej telewizji, która w przyszłości może się okazać bardzo ważnym kanałem dystrybucji treści – powiedział podczas dzisiejszej konferencji prasowej Andrzej Rogowski, prezes zarządu kablowego operatora.

Jak pisaliśmy we wtorek mmtv.pl oferuje katalog wideo na życzenie dostępny dla wszystkich internautów, jak również 10 liniowych kanałów telewizyjnych, które mogą oglądać tylko abonenci pakietów cyfrowej TV Multimediów. Według przedstawicieli operatora, nie byłoby ekonomicznego sensu w udostępnianiu tych programów – np. odpłatnie – szerokiej publiczności. Kanały live na internetowej platformie, dostępne poprzez dowolne łącze i komputer, Multimedia traktują, jako sposób na zwiększenie lojalności swoich abonentów (nad podobnym projektem pracuję również Telekomunikacja Polska).

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku