Cyfrowy Polsat: pay-per-view podnosi ARPU

Publikacja: 15.11.2011 13:58

Cyfrowy Polsat, największa platforma DTH w Polsce, podał, że ARPU dla podstawowego w ofercie Pakietu Familijnego wyniosło w III kw. br. aż 44,7 zł, z czego 0,8 zł, to efekt sprzedaży dostępu do relacji z walki bokserskiej Adamek-Kliczko w modelu pay-per-view. Ta sama walka dodała 0,2 zł do ARPU Pakietu Mini, które wyniosło 13,8 zł.

Na koniec września Cyfrowy Polsat miał 3,5 mln abonentów pakietów telewizyjnych (o 7 proc. więcej niż rok wcześniej). Pośród nich 2,7 mln korzystało z Pakietu Familijnego, a ponad 763 tys. z Pakietu Mini. Z usług telefonii komórkowej Cyfrowego Polsatu w końcu września korzystało  136,5 tys. klientów (99 proc. z nich to klienci kontraktowi), a z mobilnego szerokopasmowego dostępu do internetu –  54 tys.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX