Cyfrowy Polsat: pay-per-view podnosi ARPU

Publikacja: 15.11.2011 13:58

Cyfrowy Polsat, największa platforma DTH w Polsce, podał, że ARPU dla podstawowego w ofercie Pakietu Familijnego wyniosło w III kw. br. aż 44,7 zł, z czego 0,8 zł, to efekt sprzedaży dostępu do relacji z walki bokserskiej Adamek-Kliczko w modelu pay-per-view. Ta sama walka dodała 0,2 zł do ARPU Pakietu Mini, które wyniosło 13,8 zł.

Na koniec września Cyfrowy Polsat miał 3,5 mln abonentów pakietów telewizyjnych (o 7 proc. więcej niż rok wcześniej). Pośród nich 2,7 mln korzystało z Pakietu Familijnego, a ponad 763 tys. z Pakietu Mini. Z usług telefonii komórkowej Cyfrowego Polsatu w końcu września korzystało  136,5 tys. klientów (99 proc. z nich to klienci kontraktowi), a z mobilnego szerokopasmowego dostępu do internetu –  54 tys.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama