Reklama

Cyfrowy Polsat: pay-per-view podnosi ARPU

Publikacja: 15.11.2011 13:58

Cyfrowy Polsat, największa platforma DTH w Polsce, podał, że ARPU dla podstawowego w ofercie Pakietu Familijnego wyniosło w III kw. br. aż 44,7 zł, z czego 0,8 zł, to efekt sprzedaży dostępu do relacji z walki bokserskiej Adamek-Kliczko w modelu pay-per-view. Ta sama walka dodała 0,2 zł do ARPU Pakietu Mini, które wyniosło 13,8 zł.

Na koniec września Cyfrowy Polsat miał 3,5 mln abonentów pakietów telewizyjnych (o 7 proc. więcej niż rok wcześniej). Pośród nich 2,7 mln korzystało z Pakietu Familijnego, a ponad 763 tys. z Pakietu Mini. Z usług telefonii komórkowej Cyfrowego Polsatu w końcu września korzystało  136,5 tys. klientów (99 proc. z nich to klienci kontraktowi), a z mobilnego szerokopasmowego dostępu do internetu –  54 tys.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama