16 proc. polskich klientów e-sklepów dokonało zakupu przez smartfony

Publikacja: 09.02.2012 12:50

Polscy internauci do zakupów w e-sklepach coraz częściej wykorzystują urządzenia mobilne – wynika z raportu Gemiusa „E-commerce w Polsce 2011” . Odsetek osób, które dokonały zakupów korzystając z mobilnych urządzeń w stosunku do ubiegłego roku wzrósł o 6 punktów procentowych i wyniósł 16 proc.

Badanie pokazuje tez, że polscy internauci powoli przekonują się do płacenia za pomocą systemów płatności internetowych, m.in. DotPay czy PayPal. W przypadku e-sklepów odsetek osób, którym zdarzyło się płacić ten sposób wzrósł do 23 proc.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G