Vectra walczy o pozycję na rynku z Multimediami

Publikacja: 09.01.2012 19:28

Sieć kablowa Vectra podała informację o liczbie abonentów poszczególnych usług na koniec 2011 r. Operator obsługiwał wówczas 803 tys. abonentów usług telewizyjnych i 331 tys. abonentów usług stacjonarnego dostępu do internetu. W ubiegłym roku Vectra zdobyła netto ok. 50 tys. nowych abonentów tych usług. Jej klienci abonowali także prawie 20,5 tys. mobilnych dostępów, jakie operator sprzedaje w sieci Play. Liczba abonentów usług telefonicznych wynosiła 113 tys.

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego