Reklama

Smartfony pod marką NTT dla klientów Polkomtela?

Publikacja: 22.01.2014 10:37

NTT System podpisał umowę ramową z Polkomtelem. Na jej podstawie firma będzie dostarczała produkty IT, które partner dołączy do swojej oferty dystrybucyjnej. Wartość umowy nie została ujawniona.

– Podobne porozumienia chcemy podpisać z kolejnymi operatorami telekomunikacyjnymi – zapowiada Tadeusz Kurek, prezes NTT System. Nie rozwija tematu.

Kierowana przez niego firma już zrealizowała dla Polkomtela pierwsze dostawy. Dotyczyły tabletów Lenovo.

– Liczymy, że zainteresowaniem wśród klientów Polkomtela będą się cieszyły także nasze smartfony – mówi Kurek.

Kierowana przez Kurka firma mocno stawia na wzrost sprzedaży produktów pod markami własnymi, przede wszystkim tabletów i smartfonów. Te ostatnie zadebiutują na rynku w przyszłym tygodniu.

Reklama
Reklama

Po dziewięciu miesiącach poprzedniego roku przychody ze sprzedaży takimi towarami (obejmują również komputery stacjonarne) sięgnęły 77,6 mln zł czyli było o 121 proc. większe niż rok wcześniej. Marki własne zapewniły 16,2 proc. obrotów NTT System w tym okresie. Rok wcześniej wskaźnik wynosił 8 proc. Łącznie, po dziewięciu miesiącach ub.r., obroty technologicznej spółki powiększyły się o prawie 10 proc., do 480,15 mln zł. Zysk operacyjny wzrósł do 4,72 mln zł z 0,87 mln zł rok wcześniej a netto do 0,8 mln zł z 0,61 mln zł.

Nie wiadomo na jakie przychody liczy NTT System z tytułu współpracy z komórkowym operatorem. Producent i dystrybutor sprzętu IT, zgodnie z przyjętą w ub.r. strategią na lata 2013-2015, szuka sposobów na poszerzenie kanałów zbytu i wejście do nowych grup klientów. – Podpisując umowę ramową z Polkomtelem uruchamiamy nowy kanał dystrybucyjny, który już w tym roku przyczyni się do znaczącego zwiększenia przychodów – stwierdza prezes giełdowej spółki.

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama