Jarosław Pijanowski: z UPC do Inei

Publikacja: 31.03.2014 14:32

Jarosław Pijanowski, były członek zarządu UPC Polska, od czerwca br. obejmie stanowisko dyrektora operacyjnego sieci Inea, a marketing i sprzedaż operatora zostaną połączone w jeden pion – informuje portal Wirtualnemedia.pl.

– Nowoutworzony departament operacyjny, którym pokieruje Jarosław Pijanowski, będzie się zajmować obsługą klienta indywidualnego, utrzymaniem abonenta, procesami lojalnościowo-utrzymaniowymi, zakupami i łańcuchem dostaw oraz IT – powiedziała serwisowi Kinga Podraza-Myszkowska, rzeczniczka Inei.

Wielkopolska kablówka nie planuje tworzenia dodatkowych miejsc pracy. Departament operacyjny zostanie wydzielony ze struktur wewnętrznych spółki.

Kolejną zmianą będzie połączenie marketingu oraz sprzedaży dla klienta indywidualnego w jeden pion, którym pokieruje Tomasz Zmyślny, dotychczasowy dyrektor generalny Inei.

Wcześniej sprzedaż i obsługa klienta były całkowicie wydzielone poza grupą i obsługiwał je podmiot zewnętrzy – Telekomunikacja Wielkopolska. Firma ta nadal ma współpracować z Ineą w zakresie m.in. obsługi klienta biznesowego, spraw hurtowych, współpracy operatorskiej i sprzedaży do jednostek samorządu terytorialnego. Decyzje w tej sprawie zapadły w marcu, a zmiany zostaną wdrożone do końca czerwca tego roku.

Jarosław Pijanowski i Tomasz Zmyślny będą podlegać bezpośrednio prezesowi spółki Inea Januszowi Kosińskiemu.

Jarosław Pijanowski był związany z UPC 11 lat. Odszedł w grudniu ub.r.. Ostatnio pełnił tam funkcję dyrektora sprzedaży i członka zarządu. Wcześniej pracował dla platformy Wizja TV i dla koncernu Nestle. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (kierunek marketing i zarządzanie).

Jarosław Pijanowski, były członek zarządu UPC Polska, od czerwca br. obejmie stanowisko dyrektora operacyjnego sieci Inea, a marketing i sprzedaż operatora zostaną połączone w jeden pion – informuje portal Wirtualnemedia.pl.

– Nowoutworzony departament operacyjny, którym pokieruje Jarosław Pijanowski, będzie się zajmować obsługą klienta indywidualnego, utrzymaniem abonenta, procesami lojalnościowo-utrzymaniowymi, zakupami i łańcuchem dostaw oraz IT – powiedziała serwisowi Kinga Podraza-Myszkowska, rzeczniczka Inei.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu