Reklama

Jarosław Pijanowski: z UPC do Inei

Publikacja: 31.03.2014 14:32

Jarosław Pijanowski, były członek zarządu UPC Polska, od czerwca br. obejmie stanowisko dyrektora operacyjnego sieci Inea, a marketing i sprzedaż operatora zostaną połączone w jeden pion – informuje portal Wirtualnemedia.pl.

– Nowoutworzony departament operacyjny, którym pokieruje Jarosław Pijanowski, będzie się zajmować obsługą klienta indywidualnego, utrzymaniem abonenta, procesami lojalnościowo-utrzymaniowymi, zakupami i łańcuchem dostaw oraz IT – powiedziała serwisowi Kinga Podraza-Myszkowska, rzeczniczka Inei.

Wielkopolska kablówka nie planuje tworzenia dodatkowych miejsc pracy. Departament operacyjny zostanie wydzielony ze struktur wewnętrznych spółki.

Kolejną zmianą będzie połączenie marketingu oraz sprzedaży dla klienta indywidualnego w jeden pion, którym pokieruje Tomasz Zmyślny, dotychczasowy dyrektor generalny Inei.

Wcześniej sprzedaż i obsługa klienta były całkowicie wydzielone poza grupą i obsługiwał je podmiot zewnętrzy – Telekomunikacja Wielkopolska. Firma ta nadal ma współpracować z Ineą w zakresie m.in. obsługi klienta biznesowego, spraw hurtowych, współpracy operatorskiej i sprzedaży do jednostek samorządu terytorialnego. Decyzje w tej sprawie zapadły w marcu, a zmiany zostaną wdrożone do końca czerwca tego roku.

Reklama
Reklama

Jarosław Pijanowski i Tomasz Zmyślny będą podlegać bezpośrednio prezesowi spółki Inea Januszowi Kosińskiemu.

Jarosław Pijanowski był związany z UPC 11 lat. Odszedł w grudniu ub.r.. Ostatnio pełnił tam funkcję dyrektora sprzedaży i członka zarządu. Wcześniej pracował dla platformy Wizja TV i dla koncernu Nestle. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (kierunek marketing i zarządzanie).

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama