Jarosław Pijanowski: z UPC do Inei

Publikacja: 31.03.2014 14:32

Jarosław Pijanowski, były członek zarządu UPC Polska, od czerwca br. obejmie stanowisko dyrektora operacyjnego sieci Inea, a marketing i sprzedaż operatora zostaną połączone w jeden pion – informuje portal Wirtualnemedia.pl.

– Nowoutworzony departament operacyjny, którym pokieruje Jarosław Pijanowski, będzie się zajmować obsługą klienta indywidualnego, utrzymaniem abonenta, procesami lojalnościowo-utrzymaniowymi, zakupami i łańcuchem dostaw oraz IT – powiedziała serwisowi Kinga Podraza-Myszkowska, rzeczniczka Inei.

Wielkopolska kablówka nie planuje tworzenia dodatkowych miejsc pracy. Departament operacyjny zostanie wydzielony ze struktur wewnętrznych spółki.

Kolejną zmianą będzie połączenie marketingu oraz sprzedaży dla klienta indywidualnego w jeden pion, którym pokieruje Tomasz Zmyślny, dotychczasowy dyrektor generalny Inei.

Wcześniej sprzedaż i obsługa klienta były całkowicie wydzielone poza grupą i obsługiwał je podmiot zewnętrzy – Telekomunikacja Wielkopolska. Firma ta nadal ma współpracować z Ineą w zakresie m.in. obsługi klienta biznesowego, spraw hurtowych, współpracy operatorskiej i sprzedaży do jednostek samorządu terytorialnego. Decyzje w tej sprawie zapadły w marcu, a zmiany zostaną wdrożone do końca czerwca tego roku.

Jarosław Pijanowski i Tomasz Zmyślny będą podlegać bezpośrednio prezesowi spółki Inea Januszowi Kosińskiemu.

Jarosław Pijanowski był związany z UPC 11 lat. Odszedł w grudniu ub.r.. Ostatnio pełnił tam funkcję dyrektora sprzedaży i członka zarządu. Wcześniej pracował dla platformy Wizja TV i dla koncernu Nestle. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (kierunek marketing i zarządzanie).

Jarosław Pijanowski, były członek zarządu UPC Polska, od czerwca br. obejmie stanowisko dyrektora operacyjnego sieci Inea, a marketing i sprzedaż operatora zostaną połączone w jeden pion – informuje portal Wirtualnemedia.pl.

– Nowoutworzony departament operacyjny, którym pokieruje Jarosław Pijanowski, będzie się zajmować obsługą klienta indywidualnego, utrzymaniem abonenta, procesami lojalnościowo-utrzymaniowymi, zakupami i łańcuchem dostaw oraz IT – powiedziała serwisowi Kinga Podraza-Myszkowska, rzeczniczka Inei.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?