Aktualizacja: 18.04.2025 00:10 Publikacja: 12.02.2014 10:33
Nowa marka Orange Polska – Nju mobile – zakończyła rok z 353 tys. aktywnych kart SIM -wynika z prezentacji grupy.
Oznacza to, że w samym IV kw. z oferty sprzedawanej pod nowym brandem skorzystało kolejnych 150 tys. osób. Większość użytkowników Nju mobile to nowi klienci operatora. 31 proc. zrezygnowało na rzecz tej marki z ofert Orange.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas