Reklama

Smartfony są hitem 2012 roku

Po pokojowym rozstaniu z Ericssonem Sony Mobile jest w tym roku jednym z aktywniejszych producentów telefonów na polskim rynku. W dobie szybko rosnącego segmentu smartfonów producent stara się odnaleźć w nowej rzeczywistości i utrzymać swój ponadprzeciętny (porównując z globalnym) udział w polskim rynku telefonów komórkowych. O sytuacji na nim rozmawiamy z Agnieszką Jaśkiewicz, szefową marketingu Sony Mobile w Polsce

Publikacja: 13.11.2012 08:00

Smartfony są hitem 2012 roku

Foto: ROL

rpkom.pl: – Jakie modele smartfonów są hitami w Polsce w tym roku?

Agnieszka Jaśkiewicz, szef marketingu Sony Mobile w Polsce – Smartfony w ogóle są hitami w tym roku. A z naszych modeli Sony, przez dlugi okres najlepiej sprzedajacym sie modelem na polskim rynku był smartfon Xperia neo V. Cieszymy się też z wyników sprzedaży Sony Xperia S, Xperia P oraz smartfona Xperia T. Od 2012 r zgodnie ze swoją strategią, Sony wprowadza na rynek tylko smartfony

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama