Aktualizacja: 11.05.2025 15:58 Publikacja: 20.10.2011 13:45
Foto: ROL
Konsumenci oceniają Playa najwyżej spośród wszystkich operatorów komórkowych – wynika z danych przedstawionych dziś przez P4. Według wewnętrznego badania operatora, wystawiana mu ocena, to 7,38 punktów w skali od 1 do 10. Tuż obok jest Plus z wynikiem 7,16, nieco niżej Orange i T-Mobile.
Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4, poinformował też, że operator jest zadowolony z efektów, jakie przyniosła mu kampania marketingowa promująca wykorzystanie smartfonów, wsparta udziałem w reklamach Kuby Wojewódzkiego. – Zatrudnienie celebryty nadal się w Polsce opłaca – zapewnił. W teście smartfonów wzięło udział 150 tys. osób. Play nie podał, ile z nich stało się już jego kontraktowymi klientami, ale zapewnia, że jest zadowolony z poziomu konwersji.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas