Reklama
Rozwiń
Reklama

Play zapowiada 4 mld zł przychodów za 3-5 lat

P4, operator sieci Play, wbrew rynkowym oczekiwaniom, nie zwolni tempa rozwoju – zapowiada zarząd firmy. Jego strategia, to nadal odbieranie klientów trzem największym sieciom. Istotne wzrosty ma przynieść rynek mobilnego dostępu do internetu, na którym Play przekroczył liczbę 1 miliona użytkowników kart transmisji danych

Publikacja: 20.10.2011 13:45

Play zapowiada 4 mld zł przychodów za 3-5 lat

Foto: ROL

Konsumenci oceniają Playa najwyżej spośród wszystkich operatorów komórkowych – wynika z danych przedstawionych dziś przez P4. Według wewnętrznego badania operatora, wystawiana mu ocena, to 7,38 punktów w skali od 1 do 10. Tuż obok jest Plus z wynikiem 7,16, nieco niżej Orange i T-Mobile.

Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4, poinformował też, że operator jest zadowolony z efektów, jakie przyniosła mu kampania marketingowa promująca wykorzystanie smartfonów, wsparta udziałem  w reklamach Kuby Wojewódzkiego.  – Zatrudnienie celebryty nadal się w Polsce opłaca – zapewnił. W teście smartfonów wzięło udział 150 tys. osób. Play nie podał, ile z nich stało się już jego kontraktowymi klientami, ale zapewnia, że jest zadowolony z poziomu konwersji.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama