Aktualizacja: 09.05.2025 12:32 Publikacja: 16.03.2012 15:30
„Większy może więcej” z tym twierdzeniem mogłaby się zgodzić większości użytkowników smartfonów w Wielkiej Brytanii i USA.
Firma badawcza Strategy Analytics zbadała ich preferencje i oczekiwania odnośnie mobilnych gadżetów i 90 proc. z respondentów odpowiedziało, że chciałoby aby ich następny model smartfona miał większy ekran. Preferowany przez większość z nich rozmiar wyświetlacza to 4 – 4,5 cala. Dodatkowo sprzęt powinien być cienki i lekki.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas