Aktualizacja: 09.05.2025 20:32 Publikacja: 18.01.2019 14:59
– Kiedy spotkałem się pierwszy raz z mediami pół roku temu nasza pozycja rynkowa w Polsce wynosiła ok. 0 proc.. Po upływie tego okresu na koniec ub.r. szacujemy, że nasz udział w tzw. open market sięga 5 proc.. To bardzo szybki wzrost, ale nie mamy zamiaru zwalniać. Jesteśmy już obecni w takich sieciach jak np. RTV Euro AGD czy x-kom – powiedział Michael Jing, menedżer Honoru na Polskę.
– Planujemy systematyczne wprowadzanie nowych premierowych smartfonów. Wierzymy, że wraz ze świetnym produktem i technologią będziemy kontynuować nasz wzrost w Polsce i to coraz szybciej – dodał country manager Honor Poland.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas