Aktualizacja: 11.05.2025 11:31 Publikacja: 02.10.2009 00:00
Na koniec pierwszego kwartału bieżącego roku było ich nieco ponad 5 tys. (w połowie roku 9 tys.) Dla porównania w połowie roku Telekomunikacja Polska obsługiwała 95 tys. klientów IPTV (144 tys. klientów satelitarnych usług telewizyjnych DTH), a Multimedia Polska obsługiwały 6 tys. klientów (w sieci PSTN). Usługi IPTV są aktywne na ok. 3 proc. wszystkich linii dzwoniących w sieci Dialogu. To jedna z mocniej promowanych obecnie usług spółki. Jak podaje Marta Pietranik-Pacuła, rzecznik Dialogu, usługa telewizyjna dostępna jest w 75 proc. całej sieci telekomunikacyjnej spółki.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas