Orange w Polsce i Cinema City rozstają się

Publikacja: 08.12.2011 15:51

Multikino (grupa ITI) zostało nowym partnerem Grupy Telekomunikacji Polskiej przy projekcie „Środy z Orange, który komórkowa sieć przez ostatnie 3 lata prowadziła w kooperacji z Cinema City International.  Współpraca ruszy z początkiem 2012 r.

W listopadzie grupa TP informowała, że pracuje nad modyfikacją projektu, tak „aby sprostać oczekiwaniom użytkowników”.  Dotychczasowy model pozwalał klientom sieci komórkowej skorzystać z puli kodów (kupowanych za pomocą SMS), z których każdy uprawniał do odbioru dwóch biletów do kina w cenie jednego. Pojawił się jednak wtórny rynek obrotu kodami (m.in. za pośrednictwem Allegro). W efekcie na 950 tys. kodów odebranych od stycznia do połowy listopada br. użytkownicy wykorzystali nieco ponad 0,5 mln.

– Multikino będzie naszym jednym partnerem – informuje Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP. – W tym roku kończy nam się umowa z Cinema City. Otworzyliśmy przetarg i wybraliśmy najlepszą ofertę. Jednocześnie szukaliśmy sposobu, aby rozwiązać problem ograniczonej liczby kodów, na co skarżyli się klienci. Rozwiązanie pokażemy za tydzień – powiedział dziś Jabczyński.

Do połowy listopada kina sieci Cinema City sprzedały w Polsce ponad 1 mln biletów osobom korzystającym z kodów komórkowego operatora.

Kinowa akcja Orange była prowadzona także przez siostrzane spółki polskiej sieci za granicą. Wojciech Jabczyński informuje jednak, że każda z nich niezależnie wybierała dostawcę.

Cinema City w Polsce ma 30 kin w 19 miastach. Multikino 24 w 18 miastach.

Multikino (grupa ITI) zostało nowym partnerem Grupy Telekomunikacji Polskiej przy projekcie „Środy z Orange, który komórkowa sieć przez ostatnie 3 lata prowadziła w kooperacji z Cinema City International.  Współpraca ruszy z początkiem 2012 r.

W listopadzie grupa TP informowała, że pracuje nad modyfikacją projektu, tak „aby sprostać oczekiwaniom użytkowników”.  Dotychczasowy model pozwalał klientom sieci komórkowej skorzystać z puli kodów (kupowanych za pomocą SMS), z których każdy uprawniał do odbioru dwóch biletów do kina w cenie jednego. Pojawił się jednak wtórny rynek obrotu kodami (m.in. za pośrednictwem Allegro). W efekcie na 950 tys. kodów odebranych od stycznia do połowy listopada br. użytkownicy wykorzystali nieco ponad 0,5 mln.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił