Aktualizacja: 11.05.2025 18:13 Publikacja: 08.12.2011 15:51
Multikino (grupa ITI) zostało nowym partnerem Grupy Telekomunikacji Polskiej przy projekcie „Środy z Orange, który komórkowa sieć przez ostatnie 3 lata prowadziła w kooperacji z Cinema City International. Współpraca ruszy z początkiem 2012 r.
W listopadzie grupa TP informowała, że pracuje nad modyfikacją projektu, tak „aby sprostać oczekiwaniom użytkowników”. Dotychczasowy model pozwalał klientom sieci komórkowej skorzystać z puli kodów (kupowanych za pomocą SMS), z których każdy uprawniał do odbioru dwóch biletów do kina w cenie jednego. Pojawił się jednak wtórny rynek obrotu kodami (m.in. za pośrednictwem Allegro). W efekcie na 950 tys. kodów odebranych od stycznia do połowy listopada br. użytkownicy wykorzystali nieco ponad 0,5 mln.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas