Orange w Polsce i Cinema City rozstają się

Publikacja: 08.12.2011 15:51

Multikino (grupa ITI) zostało nowym partnerem Grupy Telekomunikacji Polskiej przy projekcie „Środy z Orange, który komórkowa sieć przez ostatnie 3 lata prowadziła w kooperacji z Cinema City International.  Współpraca ruszy z początkiem 2012 r.

W listopadzie grupa TP informowała, że pracuje nad modyfikacją projektu, tak „aby sprostać oczekiwaniom użytkowników”.  Dotychczasowy model pozwalał klientom sieci komórkowej skorzystać z puli kodów (kupowanych za pomocą SMS), z których każdy uprawniał do odbioru dwóch biletów do kina w cenie jednego. Pojawił się jednak wtórny rynek obrotu kodami (m.in. za pośrednictwem Allegro). W efekcie na 950 tys. kodów odebranych od stycznia do połowy listopada br. użytkownicy wykorzystali nieco ponad 0,5 mln.

– Multikino będzie naszym jednym partnerem – informuje Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP. – W tym roku kończy nam się umowa z Cinema City. Otworzyliśmy przetarg i wybraliśmy najlepszą ofertę. Jednocześnie szukaliśmy sposobu, aby rozwiązać problem ograniczonej liczby kodów, na co skarżyli się klienci. Rozwiązanie pokażemy za tydzień – powiedział dziś Jabczyński.

Do połowy listopada kina sieci Cinema City sprzedały w Polsce ponad 1 mln biletów osobom korzystającym z kodów komórkowego operatora.

Kinowa akcja Orange była prowadzona także przez siostrzane spółki polskiej sieci za granicą. Wojciech Jabczyński informuje jednak, że każda z nich niezależnie wybierała dostawcę.

Cinema City w Polsce ma 30 kin w 19 miastach. Multikino 24 w 18 miastach.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić