Multikino (grupa ITI) zostało nowym partnerem Grupy Telekomunikacji Polskiej przy projekcie „Środy z Orange, który komórkowa sieć przez ostatnie 3 lata prowadziła w kooperacji z Cinema City International. Współpraca ruszy z początkiem 2012 r.
W listopadzie grupa TP informowała, że pracuje nad modyfikacją projektu, tak „aby sprostać oczekiwaniom użytkowników”. Dotychczasowy model pozwalał klientom sieci komórkowej skorzystać z puli kodów (kupowanych za pomocą SMS), z których każdy uprawniał do odbioru dwóch biletów do kina w cenie jednego. Pojawił się jednak wtórny rynek obrotu kodami (m.in. za pośrednictwem Allegro). W efekcie na 950 tys. kodów odebranych od stycznia do połowy listopada br. użytkownicy wykorzystali nieco ponad 0,5 mln.
– Multikino będzie naszym jednym partnerem – informuje Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP. – W tym roku kończy nam się umowa z Cinema City. Otworzyliśmy przetarg i wybraliśmy najlepszą ofertę. Jednocześnie szukaliśmy sposobu, aby rozwiązać problem ograniczonej liczby kodów, na co skarżyli się klienci. Rozwiązanie pokażemy za tydzień – powiedział dziś Jabczyński.
Do połowy listopada kina sieci Cinema City sprzedały w Polsce ponad 1 mln biletów osobom korzystającym z kodów komórkowego operatora.
Kinowa akcja Orange była prowadzona także przez siostrzane spółki polskiej sieci za granicą. Wojciech Jabczyński informuje jednak, że każda z nich niezależnie wybierała dostawcę.