Przegląd prasy – czwartek 14 listopada

Publikacja: 14.11.2013 07:30

[srodtytul] Puls Biznesu [/srodtytul]

Promocja w sieci

Sylwia Wedziuk

Posiadanie własnej strony internetowej i jej pozycjonowanie to najpopularniejsze sposoby małych firm na promocję w sieci. Na kolejnych miejscach znalazły się Facebook (8,9 proc.), Google AdWords (5,3 proc.), Google Analytics (4,1 proc.), sklep internetowy (3,5 proc.). Zaledwie 2,5 proc. korzysta z mailingu i narzędzi mailingowych, 2 proc. z Google Maps, 1,3 proc. z Google+, a tylko 0,9 proc. z oprogramowania do SEO.

http://e.pb.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=156013# (dostęp płatny)

Kto odpowiada za otwarte Wi-Fi

Jan Urbanowicz

Prawnik o bezpieczeństwie sieci Wi-Fi w Polsce. Niemal co roku można przeczytać o różnych badaniach poświęconych bezpieczeństwu sieci Wi-Fi w Polsce. Jeden z takich raportów pokazał, że liczba niezabezpieczonych sieci (otwarte, bez żadnego zabezpieczenia, np. hasła) waha się od 19 do 25 proc.! Tymczasem brak zabezpieczenia sieci Wi-Fi, a więc pozostawienie jej otwartej, może rodzić konsekwencje prawne.

http://e.pb.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=156003# (dostęp płatny)

Tak zarabiają pracownicy Twittera

Łukasz Ostruszka

Serwis amerykańskiego magazynu „Fortune” sprawdził, ile zarabia się w popularnym portalu z mikroblogami. Na czele listy najlepiej opłacanych osób jest prezes Dick Costolo, który w 2012 r. zgarnął 200 tys. USD w ramach podstawowej pensji, ale otrzymał także ponad 11 mln USD w papierach firmy. Drugie miejsce ma Christopher Fry, wiceprezes ds. inżynierii, którego podstawowe wynagrodzenie wynosi ponad 145 tys.

http://e.pb.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=156043# (dostęp płatny)

[srodtytul] Rzeczpospolita [/srodtytul]

Innowacje globalnych telekomów

Urszula Zielińska

Orange przedstawił zarys globalnej strategii produktowej na 2014 r. Chce m.in. wspierać przedsiębiorców. – Chcemy być największym operatorem ery cyfrowej, nie tylko operatorem internetowym – zapowiedział Stephan Richard, prezes grupy Orange, na paryskim spotkaniu Hello Orange, prezentując ogólny zarys strategii produktowej na kolejny, 2014 rok.

http://www.archiwum.rp.pl/artykul/1223837-Innowacje-globalnych-telekomow.html (dostęp płatny)

Najpierw skupimy się na płatnościach mobilnych

Urszula Zielińska

Mamy dużą wolność kreacji – mówi Michał Paschalis-Jakubowicz, dyrektor wykonawczy ds. marketingu rynku masowego w Orange Polska.

http://www.archiwum.rp.pl/artykul/1223838-Najpierw-skupimy-sie-na-platnosciach-mobilnych.html (dostęp płatny)

Pingwin pod lupą IAB

Magdalena Lemańska

Nowa wersja algorytmu wyszukiwarki Google ukarała nie tylko te serwisy, które pozycjonują się w sieci z użyciem niedozwolonych metod, ale także część postępujących zgodnie z jej zasadami.

http://www.archiwum.rp.pl/artykul/1223836-Pingwin-pod-lupa-IAB.html (dostęp płatny)

Mobilne centrum informacji i rozrywki

Barbar Mejssner

Dobre urządzenie można kupić za 490–1500 zł. W Polsce najbardziej popularne są te w cenach poniżej 600 zł. W ubiegłym roku ich udział w rynku wynosił ponad 50 proc. Najtańszych, kosztujących ok. 250 zł, nie polecamy, bo mogą sprawić więcej kłopotów niż przyjemności.

http://www.archiwum.rp.pl/artykul/1223730-Mobilne-centrum-informacji-i-rozrywki.html (dostęp płatny)

[srodtytul] Wyborcza.biz [/srodtytul]

Play wchodzi w LTE, Plus kontratakuje

Artur Włodarski

Play przypuściło ofensywę na szybki internet. Od wczoraj jego abonenci mogą korzystać z 4G LTE w 13 miastach. Monopol Plusa w tej technologii przechodzi do historii.

Warszawa, Łódź, Kraków, Koszalin, Wrocław, Wałbrzych, Częstochowa, Toruń, Tarnów, Rzeszów i Trójmiasto – od wczoraj abonenci Playa mogą korzystać z dobrodziejstw superszybkiego Internetu LTE w 13 miastach. Do końca roku będzie ich 56, w tym Zakopane.

http://wyborcza.biz/biznes/1,101558,14942729,Play_wchodzi_w_LTE__Plus_kontratakuje.html

Instragram bije w Polsce rekordy

kaem

Instagram nie jest nowinką, ale w Polsce nigdy nie cieszył się specjalnym zainteresowaniem. Aż w ciągu kilku miesięcy zdobył ponad milion polskich użytkowników. Jeszcze na początku roku Instagram miał w Polsce poniżej 500 tys. realnych użytkowników. Jednak w ciągu kilku miesięcy, jak podaje portal wirtualnemedia.pl, ich liczba zaczęła rosnąć. W sierpniu ten społecznościowy serwis odwiedziło 1,56 mln użytkowników (480 tys. więcej niż w lipcu).

http://wyborcza.biz/biznes/1,101558,14942613,Instagram_bije_w_Polsce_rekord__Skad_ten_naplyw_uzytkownikow_.html

[srodtytul] Puls Biznesu [/srodtytul]

Promocja w sieci

Pozostało 99% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Stabilność systemu e-commerce – Twój klucz do sukcesu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość