Największa w kraju pod względem liczby gniazdek sieć telewizji kablowej – UPC Polska – przygotowuje się do wprowadzenia oferty poszerzonej o tablet i telewizor – dowiaduje się rpkom.pl.

Pierwsza taka oferta w historii polskiej spółki trafić ma „na półki” wkrótce i ma za zadanie wesprzeć sprzedaż usług telewizyjnych UPC w trwającym boomie przedświątecznym.

W tym roku telewizory (Samsung Smart TV 40”) w ofercie ma Polkomtel, operator sieci Plus. Telekom zbudował pakiet usług w kooperacji z Cyfrowym Polsatem, dzięki czemu jest on poszerzony o zestaw programów telewizyjnych.  Telewizory sprzedawane są w formule ratalnej, w umowach na 48 miesięcy.

Jak wynika z naszych nieoficjalnych informacji, oferta UPC Polska obejmuje produkty marki Asus i Toshiba.

Wcześniej tablety do oferty wprowadziła poznańska sieć telewizji kablowej Inea.