Reklama

UPC Polska wprowadza tablety i telewizory do oferty. Pierwszy raz

Publikacja: 04.12.2013 19:48

Największa w kraju pod względem liczby gniazdek sieć telewizji kablowej – UPC Polska – przygotowuje się do wprowadzenia oferty poszerzonej o tablet i telewizor – dowiaduje się rpkom.pl.

Pierwsza taka oferta w historii polskiej spółki trafić ma „na półki” wkrótce i ma za zadanie wesprzeć sprzedaż usług telewizyjnych UPC w trwającym boomie przedświątecznym.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama