UPC Polska wprowadza tablety i telewizory do oferty. Pierwszy raz

Publikacja: 04.12.2013 19:48

Największa w kraju pod względem liczby gniazdek sieć telewizji kablowej – UPC Polska – przygotowuje się do wprowadzenia oferty poszerzonej o tablet i telewizor – dowiaduje się rpkom.pl.

Pierwsza taka oferta w historii polskiej spółki trafić ma „na półki” wkrótce i ma za zadanie wesprzeć sprzedaż usług telewizyjnych UPC w trwającym boomie przedświątecznym.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku