Reklama
Rozwiń

W Polsce mobilne przeglądarki wygrywają z aplikacjami

Publikacja: 29.11.2011 16:31

W Polsce z mediów mobilnych korzysta obecnie 18 proc. Polaków, co oznacza wzrost z 14 proc. w porównaniu do wyników z roku ubiegłego – to wyniki najnowszych badań PTK Centertel, operatora sieci Orange.

Badania, zrealizowane przez firmę badawczą TNS, noszą nazwę Orange Exposure 2011, a ich przedmiotem jest określenie sposobów korzystania z mediów mobilnych przez użytkowników w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii i Polsce. Na podstawie ich wyników firmy i reklamodawcy mogą lepiej planować kampanie marketingowe w mediach mobilnych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości