Reklama

W Polsce mobilne przeglądarki wygrywają z aplikacjami

Publikacja: 29.11.2011 16:31

W Polsce z mediów mobilnych korzysta obecnie 18 proc. Polaków, co oznacza wzrost z 14 proc. w porównaniu do wyników z roku ubiegłego – to wyniki najnowszych badań PTK Centertel, operatora sieci Orange.

Badania, zrealizowane przez firmę badawczą TNS, noszą nazwę Orange Exposure 2011, a ich przedmiotem jest określenie sposobów korzystania z mediów mobilnych przez użytkowników w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii i Polsce. Na podstawie ich wyników firmy i reklamodawcy mogą lepiej planować kampanie marketingowe w mediach mobilnych.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama