Aktualizacja: 11.05.2025 15:38 Publikacja: 11.06.2013 13:07
Choć z formy zaproszenia na dzisiejszą konferencję (pojawiło się w nim słowo „refreshment”) operatora sieci Play można by wnioskować, że zaproponuje użytkownikom ofertę pod wygaszaną od pewnego czasu marką Fresh tak się jednak nie stało.
P4, operator sieci Play zdecydował się odpowiedzieć na nową markę Grupy Orange – Nju Mobile – oraz nową ofertę T-Mobile Polska sprzedawaną pod marką Heyah – pod swoim głównym brandem.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas