P4 odpowiada na Nju Mobile i Heyah pod główną marką

Publikacja: 11.06.2013 13:07

Choć z formy zaproszenia na dzisiejszą konferencję (pojawiło się w nim słowo „refreshment”) operatora sieci Play można by wnioskować, że zaproponuje użytkownikom ofertę pod wygaszaną od pewnego czasu marką Fresh tak się jednak nie stało.

P4, operator sieci Play zdecydował się odpowiedzieć na nową markę Grupy Orange – Nju Mobile – oraz nową ofertę T-Mobile Polska  sprzedawaną pod marką Heyah – pod swoim głównym brandem.

Pozostało 88% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Świąteczne prezenty, które doceniają pracowników – i które pracownicy docenią
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden