Jest pierwszy komercyjny efekt umowy TP z TVN

Publikacja: 10.12.2010 12:08

[b]Telekomunikacja Polska[/b] zaczęła sprzedaż „Telewizji na kartę”, usługi należącej do platformy satelitarnej „n.” To jeden z pierwszych efektów współpracy TP z grupą [b]TVN[/b], właścicielem „n”.

Telewizyjna oferta pre-paid grupy TVN została wprowadzona do sieci salonów sprzedaży grupy TP.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem