Nie było przełomu na miarę Androida

Rozwiązania dla technologii LTE, mobilne płatności (NFC), offloading, czyli odciążanie mobilnych sieci, rozwiązania w chmurze – taka tematyka zdominowała zakończone w czwartek targi branży komórkowej: Mobile World Congress w Barcelonie. Według niektórych przedstawicieli polskich operatorów, uczestniczących w tej imprezie w tym roku przełomu jednak nie było. O opinię poprosiliśmy Zygmunta Solorza-Żaka, Miroslava Rakowskiego, Marcina Malinowskiego i Andrzeja Gładkiego

Publikacja: 02.03.2012 15:58

Nie było przełomu na miarę Androida

Foto: ROL

Choć, jak podkreślają, przedstawiciele branży przełomu na tegorocznych MWC nie było, to zainteresowanie rozwiązaniami dla sieci mobilnych przerosło oczekiwania organizatorów. Mimo zapowiadanego strajku pracowników transportu miejskiego (ostatecznie go nie było) oraz manifestacji dotkniętych bezrobociem mieszkańców Katalonii, według najnowszych statystyk, targi odwiedziło w tym roku ponad 67 tys. gości, o 11 proc. więcej niż w 2011 r., a łączne wpływy do kiesy Katalończyków były o 25 mln euro wyższe, niż rok temu i wyniosły 300 mln euro.

Pozostało 81% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni