Aktualizacja: 09.05.2025 11:04 Publikacja: 20.03.2012 19:02
Mirosława Godlewski rozpoczął pracę w Netii w 2007 r., jako następca Wojciecha Mądalskiego. Pod kierunkiem Godlewskiego operator rozpoczął agresywną kampanię zdobywania rynku telekomunikacyjnego z wykorzystaniem sieci i kosztem Telekomunikacji Polskiej, której odebrał przeszło 400 tys. klientów szerokopasmowego dostępu. Po przejęciu Tele2 i Telefonii Dialog Netia jest niekwestionowanym numerem 2 na polskim rynku telefonii stacjonarnej (ponad 2 mln klientów, ponad 2 mld zł przychodów).
Godlewskie nie miał wcześniej doświadczenia na rynku telekomunikacyjnym, ponieważ do Netii przyszedł z Opoczna S.A. – producenta ceramiki. Wcześniej pracował również w firmie logistycznej DEC, a przez 10 lat w koncernie PepsiCo.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas