KOMENTARZ: Niech niewidzialna ręka zadba o jakość usług

Publikacja: 20.05.2011 10:05

Przysłuchując poniedziałkowej debacie w UKE na temat mierzenia jakości usług dostępu do internetu doszedłem – na własny użytek – do trzech wniosków: a) lepszy, lub gorszy system pomiarów na pewno da się stworzyć, b) nikt nie będzie zadowolony, a operatorzy będą go podważać, jeżeli przełoży się na churn, c) dla większości klientów będzie martwym zapisem. Nie twierdzę, że nie dałby żadnych efektów, bo pewnie zmobilizowałby operatorów do większej dbałości o jakość. Ale może dałoby się to zrobić prościej, taniej i w zgodzie z zasadami wolnego rynku i konkurencji.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku