Aktualizacja: 09.05.2025 08:48 Publikacja: 20.05.2011 10:05
Przysłuchując poniedziałkowej debacie w UKE na temat mierzenia jakości usług dostępu do internetu doszedłem – na własny użytek – do trzech wniosków: a) lepszy, lub gorszy system pomiarów na pewno da się stworzyć, b) nikt nie będzie zadowolony, a operatorzy będą go podważać, jeżeli przełoży się na churn, c) dla większości klientów będzie martwym zapisem. Nie twierdzę, że nie dałby żadnych efektów, bo pewnie zmobilizowałby operatorów do większej dbałości o jakość. Ale może dałoby się to zrobić prościej, taniej i w zgodzie z zasadami wolnego rynku i konkurencji.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas