– Rozmawiamy o współpracy z różnego rodzaju podmiotami. Duży partner z własną bazą abonencką oczywiście miałby znaczną siłę rynkową. Mniejsze firmy mogłyby jednak silniej koncentrować się na dystrybucji naszych usług. Oba typy mają dla nas zalety – mówi Sławomir Nowak, szef sprzedaży Skylogic na kraje Europy Środkowo-Wschodniej. Usługi dostępowe konkurencyjne sieci SES-Astra sprzedaje dzisiaj Telekomunikacja Polska i kilka mniejszych firm.
Skylogic wprowadził swoją usługę dostępową Tooway na polski rynek w ubiegłym roku, ale nie chce powiedzieć, jak idzie mu sprzedaż. Można sądzić, że na razie są to śladowe ilości udostępnionych abonentom zestawów. Firma dopiero zaczęła budować infrastrukturę sprzedaży i obsługi klienta. Szuka partnerów, którzy by jej w tym pomogli. Skylogic dostarcza kompletny zestaw abonencki i usługę dostępową za pośrednictwem swojej sieci satelitarnej, ale w całym łańcuszku pełni w zasadzie pełni rolę hurtownika (chociaż zajmuje się promocją usług na własny koszt).