Reklama

Sony przegoniło w smartfonach Nokię

Publikacja: 14.03.2013 15:00

– W styczniu tego roku udało nam się umocnić pozycję na polskim rynku, gdyż zostaliśmy numerem 2 w segmencie smartfonów. Dla nas to bardzo ważny sukces, który wyznacza kierunek. Rok 2013 będzie dla nas rokiem przełomowym – mówi Agnieszka Jaśkiewicz, szefowa marketingu Sony Mobile w Polsce.

Japoński producent nie kryje swoich globalnych ambicji, w tym zdobycia znaczącego udziału w wybranych rynkach krajów rozwijających się. W Polsce, jeszcze jako SonyEricsson, miał rynkowe udziały powyżej średniej globalnej. W zeszłym roku przedstawił kilkanaście smartfonów z różnych półek cenowych, które m.in. pozwoliły mu odzyskać pozycję na polskim rynku (inna sprawa: jakim kosztem, skoro w skali globalnej Sony Mobile ma być rentowne dopiero od przyszłego roku).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama