Reklama

Sony przegoniło w smartfonach Nokię

Publikacja: 14.03.2013 15:00

– W styczniu tego roku udało nam się umocnić pozycję na polskim rynku, gdyż zostaliśmy numerem 2 w segmencie smartfonów. Dla nas to bardzo ważny sukces, który wyznacza kierunek. Rok 2013 będzie dla nas rokiem przełomowym – mówi Agnieszka Jaśkiewicz, szefowa marketingu Sony Mobile w Polsce.

Japoński producent nie kryje swoich globalnych ambicji, w tym zdobycia znaczącego udziału w wybranych rynkach krajów rozwijających się. W Polsce, jeszcze jako SonyEricsson, miał rynkowe udziały powyżej średniej globalnej. W zeszłym roku przedstawił kilkanaście smartfonów z różnych półek cenowych, które m.in. pozwoliły mu odzyskać pozycję na polskim rynku (inna sprawa: jakim kosztem, skoro w skali globalnej Sony Mobile ma być rentowne dopiero od przyszłego roku).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama