Aktualizacja: 09.05.2025 09:14 Publikacja: 30.10.2013 14:28
Netia przedstawiła swój nowy pomysł na ofertę telewizyjną, który będzie promować pod hasłem Gigawolność. Nowe pakiety operator będzie oferował od 4 listopada.
Pomysł opiera się na tym, że operator podzielił 170 oferowanych kanałów na szesnaście pakietów telewizyjnych (np. sport, styl życia, muzyka, kino, młodsze dzieci, starsze dzieci itp.), które klient może sobie dowolnie dobierać w zależności od potrzeb i upodobania. Ceny poszczególnych pakietów wynoszą od 5 zł do 35 zł.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas