Gigawolność czyli szatkowanie pakietów telewizyjnych przez Netię

Publikacja: 30.10.2013 14:28

Netia przedstawiła swój nowy pomysł na ofertę telewizyjną, który będzie promować pod hasłem Gigawolność. Nowe pakiety operator będzie oferował od 4 listopada.

Pomysł opiera się na tym, że operator podzielił 170 oferowanych kanałów na szesnaście pakietów telewizyjnych (np. sport, styl życia, muzyka, kino, młodsze dzieci, starsze dzieci itp.), które klient może sobie dowolnie dobierać  w zależności od potrzeb i upodobania. Ceny poszczególnych pakietów wynoszą od 5 zł do 35 zł.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń