Gigawolność czyli szatkowanie pakietów telewizyjnych przez Netię

Publikacja: 30.10.2013 14:28

Netia przedstawiła swój nowy pomysł na ofertę telewizyjną, który będzie promować pod hasłem Gigawolność. Nowe pakiety operator będzie oferował od 4 listopada.

Pomysł opiera się na tym, że operator podzielił 170 oferowanych kanałów na szesnaście pakietów telewizyjnych (np. sport, styl życia, muzyka, kino, młodsze dzieci, starsze dzieci itp.), które klient może sobie dowolnie dobierać  w zależności od potrzeb i upodobania. Ceny poszczególnych pakietów wynoszą od 5 zł do 35 zł.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Subskrybuj
gazeta
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku