Gigawolność czyli szatkowanie pakietów telewizyjnych przez Netię

Publikacja: 30.10.2013 14:28

Netia przedstawiła swój nowy pomysł na ofertę telewizyjną, który będzie promować pod hasłem Gigawolność. Nowe pakiety operator będzie oferował od 4 listopada.

Pomysł opiera się na tym, że operator podzielił 170 oferowanych kanałów na szesnaście pakietów telewizyjnych (np. sport, styl życia, muzyka, kino, młodsze dzieci, starsze dzieci itp.), które klient może sobie dowolnie dobierać  w zależności od potrzeb i upodobania. Ceny poszczególnych pakietów wynoszą od 5 zł do 35 zł.

– Prowadziliśmy badania wśród klientów i to jest to, czego oczekują – przekonuje Mirosław Godlewski, prezes Netii. – Najtrudniej było wynegocjować wprowadzenie takiej możliwosci z dostawcami treści. Umowę z nimi negocjowaliśmy rok, ale zrozumieli, że świat się zmienia  – mówi Godlewski

Stałym elementem każdej oferty jest pakiet „Na start” (kosztuje 15 zł miesięcznie), zawierający opłatę za dzierżawę Netia Playera – stanowiącego multimedialne serce domowej rozrywki – wraz z dostępem do 40 popularnych kanałów (w tym 7 w jakości HD) oraz szeregu aplikacji tj. TVN Player, ipla, YouTube, TVP Sport, czy Kinoplex. Jednak najniższy abonament Netia skalkulowała na 35 zł , czyli klienci musi dobrać z oferowanych 16  pakietów (obok „Na start”) co najmniej tyle, by suma płatności miesięcznych opiewała na taką minimalną kwotę abonamentu. Klient dokonuje wyboru pakietów  w ciągu miesiąc od podpisania umowy, bo przez taki okres ma dostęp od pełnej oferty 170 kanałów. Jeśli wybór nie zostanie dokonany, Netia – na podstawie dotychczasowych zachowań danego użytkownika – dobierze pakiety w ramach minimalnej opłaty miesięcznej (wspomniane 35 zł). Klient ma w takiej sytuacji możliwość zmiany zaproponowanej przez operatora konfiguracji. W drugim miesiącu korzystania z usługi każdy klient może dokonać rekonfiguracji pakietów.

Umowa zawierana jest na  24 miesięce i  w jej trakcie klient może dokupować pakiety, choć nie może tego zrobić na określony okres, np. tylko na 2-3 miesiące.

Prezes Godlewski liczy, ze nowa oferta pomoże w pozyskiwaniu klientów w gospodarstwach domowych w Warszawie i Krakowie, gdzie pozostała infrastruktura sieci Aster, którą Netia kupiła od UPC. –  Na początku przyszłego roku wyjdziemy tam z naszą ofertą i ci klienci będą mieli pół roku, by bez konsekwencji zrezygnować z usług UPC. Zrobimy wszystko, by ich pozyskać – mówi Mirosław Godlewski.

Na koniec drugiego kwartału Netia miała 100 tys. klientów usług telewizyjnych. Prezes Godlewski mówi, że plany spółki w tym segmencie nie zmieniają się  i zaklada, że co kwartał baza kleintów tej usług będzię rosnąć o 10 proc.

Netia przedstawiła swój nowy pomysł na ofertę telewizyjną, który będzie promować pod hasłem Gigawolność. Nowe pakiety operator będzie oferował od 4 listopada.

Pomysł opiera się na tym, że operator podzielił 170 oferowanych kanałów na szesnaście pakietów telewizyjnych (np. sport, styl życia, muzyka, kino, młodsze dzieci, starsze dzieci itp.), które klient może sobie dowolnie dobierać  w zależności od potrzeb i upodobania. Ceny poszczególnych pakietów wynoszą od 5 zł do 35 zł.

Pozostało 82% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?