Reklama

Kolizja z KDDI wpłynęła na decyzję ATM

Publikacja: 03.01.2012 15:35

Wczoraj ATM informowała o rebrandingu usług kolokacyjnych i wymiany ruchu IP. Markę Telehouse.Poland zastąpiło Thinx Poland. Jak się okazuje jedną z przyczyn tej marketingowej decyzji była kolizja z japońskim operatorem KDDI, który pod marką Telehouse świadczy usługi kolokacyjne na rynku globalnym.

– Telehouse.Poland był często odbierany za granicami kraju jako biznes globalnego operatora TELEHOUSE Int., a nie ATM. Ta sytuacja nie była korzystna ani dla nas, ani dla zagranicznej korporacji – mówi Maciej Klepacki, dyrektor marketingu ATM. Według niego żadnych sugestii w tej sprawie ze strony japońskiego koncernu, który jest właścicielem TELEHOUSE Int., nie było.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama