Reklama
Rozwiń
Reklama

Kolizja z KDDI wpłynęła na decyzję ATM

Publikacja: 03.01.2012 15:35

Wczoraj ATM informowała o rebrandingu usług kolokacyjnych i wymiany ruchu IP. Markę Telehouse.Poland zastąpiło Thinx Poland. Jak się okazuje jedną z przyczyn tej marketingowej decyzji była kolizja z japońskim operatorem KDDI, który pod marką Telehouse świadczy usługi kolokacyjne na rynku globalnym.

– Telehouse.Poland był często odbierany za granicami kraju jako biznes globalnego operatora TELEHOUSE Int., a nie ATM. Ta sytuacja nie była korzystna ani dla nas, ani dla zagranicznej korporacji – mówi Maciej Klepacki, dyrektor marketingu ATM. Według niego żadnych sugestii w tej sprawie ze strony japońskiego koncernu, który jest właścicielem TELEHOUSE Int., nie było.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama