Aktualizacja: 11.05.2025 22:21 Publikacja: 03.01.2012 15:35
Wczoraj ATM informowała o rebrandingu usług kolokacyjnych i wymiany ruchu IP. Markę Telehouse.Poland zastąpiło Thinx Poland. Jak się okazuje jedną z przyczyn tej marketingowej decyzji była kolizja z japońskim operatorem KDDI, który pod marką Telehouse świadczy usługi kolokacyjne na rynku globalnym.
– Telehouse.Poland był często odbierany za granicami kraju jako biznes globalnego operatora TELEHOUSE Int., a nie ATM. Ta sytuacja nie była korzystna ani dla nas, ani dla zagranicznej korporacji – mówi Maciej Klepacki, dyrektor marketingu ATM. Według niego żadnych sugestii w tej sprawie ze strony japońskiego koncernu, który jest właścicielem TELEHOUSE Int., nie było.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas