Reklama

Mobyland pokazał cennik

Publikacja: 17.09.2009 00:00

Właściciel koncesji na częstotliwość GSM 1800 rozpoczął świadczenie usług telekomunikacyjnych. Na witrynie [link=http://www.mobyland.com/]mobyland.com[/link] pojawił się m.in. cennik usług.

Na razie spółka oferuje tylko usługi głosowe, wyłącznie na terenie Warszawy. Na razie rozmowy są możliwe tylko pomiędzy klientami u Mobylandu. Jak na łamach „Pulsu Biznesu” tłumaczy Adam Szprot, rzecznik Mobylandu, spółka zdecydowała się na rozpoczęcie działalności w zawężonej formie z powodu nałożonego przez UKE wymogu uruchomienia usług do 30 sierpnia.

„Mobyland 100″ – jedyny na razie plan taryfowy spółki to: 260 zł opłaty aktywacyjnej, 100 zł miesięcznego abonamentu, 167 minut na połączenia do krajowych operatorów komórkowych i stacjonarnych wliczonych w abonament, naliczanie sekundowe po pierwszej minucie połączenia, 60 gr. za minutę połączenia do krajowych operatorów i stacjonarnych. Okres trwania umowy to 12,24 i 36 miesięcy. Istnieje także opcja zawarcia umowy na czas nieokreślony.

Wcześniej Mobyland podpisał list intencyjny z należącym do Romana Karkosika CenterNet w sprawie budowy wspólnego operatora, który będzie świadczył usługi w oparciu o technologię LTE (Long Term Evolution, następca standardu UMTS).

W sierpniu Mobyland zmienił właściciela. Spółkę kupiła kojarzona z Zygmuntem Solorzem spółka Aero2. Przejęcie zostało zakwestionowane przez Andrzeja Voigta, mniejszościowego akcjonariusza Mobylandu.

Reklama
Reklama

Andrzej Voigt, mniejszościowy akcjonariusz Mobylandu (spółka ma częstotliwości komórkowe 1800 GSM), kwestionuje przejęcie operatora przez wehikuł Aero 2, kojarzony z Zygmuntem Solorzem-Żakiem, właścicielem m.in. telewizji Polsat.

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama