Aktualizacja: 09.05.2025 13:11 Publikacja: 24.04.2014 13:54
Komunikator społecznościowy zanotował w I kw. br. 2,5 mld USD przychodów z czego 2,27 mld pochodziło z reklam. Aż 59 proc. tej kwoty zapewnili firmie mobilni użytkownicy, których udział w przychodach wzrósł w ciągu roku prawie dwukrotnie. Wynik pierwszych trzech miesięcy 2014 roku jest o 72 proc. lepszy niż osiągnięty w analogicznym okresie rok temu.
Zysk netto Facebooka w omawianym czasie wyniósł 642 mln dol., o 193 proc. więcej niż w ciągu trzech pierwszych miesięcy 2013 roku.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas