Wyniki FB: coraz większy wpływ mobilnych użytkowników

Publikacja: 24.04.2014 13:54

Komunikator społecznościowy zanotował w I kw. br. 2,5 mld USD przychodów z czego 2,27 mld pochodziło z reklam. Aż 59 proc. tej kwoty zapewnili firmie mobilni użytkownicy, których udział w przychodach wzrósł w ciągu roku prawie dwukrotnie. Wynik pierwszych trzech miesięcy 2014 roku jest o 72 proc. lepszy niż osiągnięty w analogicznym okresie rok temu.

Zysk netto Facebooka w omawianym czasie wyniósł 642 mln dol., o 193 proc. więcej niż w ciągu trzech pierwszych miesięcy 2013 roku.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń