Reklama

Wyniki FB: coraz większy wpływ mobilnych użytkowników

Publikacja: 24.04.2014 13:54

Komunikator społecznościowy zanotował w I kw. br. 2,5 mld USD przychodów z czego 2,27 mld pochodziło z reklam. Aż 59 proc. tej kwoty zapewnili firmie mobilni użytkownicy, których udział w przychodach wzrósł w ciągu roku prawie dwukrotnie. Wynik pierwszych trzech miesięcy 2014 roku jest o 72 proc. lepszy niż osiągnięty w analogicznym okresie rok temu.

Zysk netto Facebooka w omawianym czasie wyniósł 642 mln dol., o 193 proc. więcej niż w ciągu trzech pierwszych miesięcy 2013 roku.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama