Reklama

Usługi zunifikowanej komunikacji dla sektora MSP od Netii w pakietach

Publikacja: 31.01.2014 15:00

Netia wprowadziła usługę zunifikowanej komunikacji i zdalnej pracy grupowej Business Community Offer (BCO). Jest ona oparta na komunikatorze Microsoft – Lync 2013 i skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP)

W jej ramach Netia udostępnia  kilka zintegrowanych ze sobą usług jednocześnie:

– Netia Office Anywhere – czyli usługę zunifikowanej komunikacji i zdalnej pracy grupowej, opartą na komunikatorze Microsoft – Lync 2013;

– IntegralNet – platformę łączności wraz z urządzeniami (telefony IP HD i bramy IAD firmy Grandstream);

– Netia IT Support – wsparcie techniczne w zarządzaniu aplikacjami na komputerach klienta.

Reklama
Reklama

W ramach Netia Business Community Offer każdy klient sam komponuje potrzebne mu rozwiązanie komunikacyjne w przedsiębiorstwie, wybierając spośród czterech rodzajów predefiniowanych profili użytkownika końcowego. Jak podkreśla operator dzięki temu może stworzyć stanowisko pracy dla każdego pracownika czy współpracownika, dostosowane do jego indywidualnych wymagań i preferencji odnośnie sposobu komunikowania się zarówno wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz.

Pakiety usług w ramach BCO mogą być wykupione na 12 lub 24 miesiące. Koszt przykładowego pakietu dla pracownika, umożliwiającego przeprowadzanie rozmów telefonicznych z pełną funkcjonalnością centrali abonenckiej i komunikację z dowolnego miejsca oraz udział w wideo rozmowach (gdzie praca w grupie wymaga dzielenia się dokumentami i edytowania ich na bieżąco) wynosi 62 zł netto miesięcznie, przy umowie na 24 miesiące wraz z telefonem IP HD Voice.

Ponadto, klienci mają do dyspozycji również trzy rodzaje profili usług grupowych: umożliwiających przeprowadzanie wideokonferencji (obsługa sal wideokonferencyjnych w firmie z rozproszonymi geograficznie uczestnikami, którzy korzystają z urządzeń osobistych), pakiet „automatycznego biura” umożliwiający zbudowanie zapowiedzi ogólnofirmowej i scenariuszy kierowania ruchem dla połączeń telefonicznych oraz wsparcie serwerowe, czyli pomoc w zarządzaniu wszystkimi serwerami, z jakich korzysta firma.

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama