Aktualizacja: 09.05.2025 16:32 Publikacja: 23.12.2013 11:30
Liczba przelewów wykonanych przez klientów ING Banku Śląskiego przez aplikację mobilną wzrosła w ciągu ostatniego roku trzykrotnie. Kierownictwo banku jest jednka przekonane, źe potencjał tego kanału sprzedaży jest znacznie większy i dlatego ING Banku Śląski zamierza mocniej się zaangażować w jego promocję.
– Z badań wynika jednak, że wciąż wielu Polaków nie wykorzystuje możliwości swojego telefonu. Dlatego ING Bank Śląski rozpoczął działania mające na celu edukację klientów niekorzystających z bankowości mobilnej. W pierwszym etapie kampanii, który wystartował w sierpniu, prezentowaliśmy zalety konta direct i ING BankMobile w sytuacjach, które mogą nas zaskoczyć każdego dnia – niespodziewany zakup, zapomniana opłata czy konieczność wykonania nagłego przelewu. W kolejnej odsłonie kampanii pokazujemy, jak prosto można to zrobić – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji narketingowej ING Banku Śląskiego.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas