Liczba przelewów wykonanych przez klientów ING Banku Śląskiego przez aplikację mobilną wzrosła w ciągu ostatniego roku trzykrotnie. Kierownictwo banku jest jednka przekonane, źe potencjał tego kanału sprzedaży jest znacznie większy i dlatego ING Banku Śląski zamierza mocniej się zaangażować w jego promocję.
– Z badań wynika jednak, że wciąż wielu Polaków nie wykorzystuje możliwości swojego telefonu. Dlatego ING Bank Śląski rozpoczął działania mające na celu edukację klientów niekorzystających z bankowości mobilnej. W pierwszym etapie kampanii, który wystartował w sierpniu, prezentowaliśmy zalety konta direct i ING BankMobile w sytuacjach, które mogą nas zaskoczyć każdego dnia – niespodziewany zakup, zapomniana opłata czy konieczność wykonania nagłego przelewu. W kolejnej odsłonie kampanii pokazujemy, jak prosto można to zrobić – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji narketingowej ING Banku Śląskiego.
ING Bank Śląski przygotował nowe spoty telewizyjne, w których prezentuje zalety korzystania z z aplikacji ING BankMobile. Nowa kampania płatności mobilnych ruszy w święta.
Aplikacja mobilna ING Banku Śląskiego od momentu udostępnienia została pobrane ponad 350 tys. razy.