Aktualizacja: 09.05.2025 12:40 Publikacja: 09.09.2009 00:00
Vectra, jeden z największych dostawców Internetu w Polsce zwiększył udziały w rynku po przejęciu Spray SA i wejściu na rynek warszawski.Spółka posiada obecnie 740 tys. abonentów, w tym: 220 tys. odbiorców telewizji cyfrowej, 225 tys. odbiorców Internetu i 55 tys. abonentów telefonu. Tych ostatnich od stycznia przybyło, jak podaje spółka, 42,5 proc. Wolniej przybywało abonentów telewizji (18,5 proc.) oraz nowych łącz internetowych (19,8 proc.). 12 miesięcy temu Vectra mogła pochwalić się 687 tys. klientów (telewizja – 145 tys., Internet – 175 tys., telefon – 37 tys.).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas