Reklama
Rozwiń
Reklama

Vectra: 42 tys. abonentów od początku roku

Publikacja: 09.09.2009 00:00

Vectra, jeden z największych dostawców Internetu w Polsce zwiększył udziały w rynku po przejęciu Spray SA i wejściu na rynek warszawski.Spółka posiada obecnie 740 tys. abonentów, w tym: 220 tys. odbiorców telewizji cyfrowej, 225 tys. odbiorców Internetu i 55 tys. abonentów telefonu. Tych ostatnich od stycznia przybyło, jak podaje spółka, 42,5 proc. Wolniej przybywało abonentów telewizji (18,5 proc.) oraz nowych łącz internetowych (19,8 proc.). 12 miesięcy temu Vectra mogła pochwalić się 687 tys. klientów (telewizja – 145 tys., Internet – 175 tys., telefon – 37 tys.).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama