Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 01:15 Publikacja: 09.09.2009 00:00
Vectra, jeden z największych dostawców Internetu w Polsce zwiększył udziały w rynku po przejęciu Spray SA i wejściu na rynek warszawski.Spółka posiada obecnie 740 tys. abonentów, w tym: 220 tys. odbiorców telewizji cyfrowej, 225 tys. odbiorców Internetu i 55 tys. abonentów telefonu. Tych ostatnich od stycznia przybyło, jak podaje spółka, 42,5 proc. Wolniej przybywało abonentów telewizji (18,5 proc.) oraz nowych łącz internetowych (19,8 proc.). 12 miesięcy temu Vectra mogła pochwalić się 687 tys. klientów (telewizja – 145 tys., Internet – 175 tys., telefon – 37 tys.).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas