Vectra: 42 tys. abonentów od początku roku

Publikacja: 09.09.2009 00:00

Vectra, jeden z największych dostawców Internetu w Polsce zwiększył udziały w rynku po przejęciu Spray SA i wejściu na rynek warszawski.Spółka posiada obecnie 740 tys. abonentów, w tym: 220 tys. odbiorców telewizji cyfrowej, 225 tys. odbiorców Internetu i 55 tys. abonentów telefonu. Tych ostatnich od stycznia przybyło, jak podaje spółka, 42,5 proc. Wolniej przybywało abonentów telewizji (18,5 proc.) oraz nowych łącz internetowych (19,8 proc.). 12 miesięcy temu Vectra mogła pochwalić się 687 tys. klientów (telewizja – 145 tys., Internet – 175 tys., telefon – 37 tys.).

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku