Docomo musi przeprosić się z iPhonem

Publikacja: 11.09.2013 11:47

Największy japoński operator komórkowy zdecydował się na wprowadzenie do swojej oferty najnowszych produktów Apple. Do tej pory trzymał do nich dystans, poniewaz iTunes mógłby konkurować z jego własnym serwisem muzycznym dmarket.

Decyzja NTT Docomo ma być podyktowana wolnym – w stosunku do konkurencji – przyrostem bazy abonenckiej. W ostatnim kwartale Docomo miało przyrosty netto na poziomie 5-krotnie niższym, niż KDDI oraz Softbank. Wprowadzenie do oferty iPhone’ów w tym miesiącu ma poprawić wyniki sprzedaży w III i IV kwartale. Apple kontroluje 36 proc. japońskiego rynku smartfonów i jest na nim obecnie największym dostawcą.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?