Reklama
Rozwiń
Reklama

Docomo musi przeprosić się z iPhonem

Publikacja: 11.09.2013 11:47

Największy japoński operator komórkowy zdecydował się na wprowadzenie do swojej oferty najnowszych produktów Apple. Do tej pory trzymał do nich dystans, poniewaz iTunes mógłby konkurować z jego własnym serwisem muzycznym dmarket.

Decyzja NTT Docomo ma być podyktowana wolnym – w stosunku do konkurencji – przyrostem bazy abonenckiej. W ostatnim kwartale Docomo miało przyrosty netto na poziomie 5-krotnie niższym, niż KDDI oraz Softbank. Wprowadzenie do oferty iPhone’ów w tym miesiącu ma poprawić wyniki sprzedaży w III i IV kwartale. Apple kontroluje 36 proc. japońskiego rynku smartfonów i jest na nim obecnie największym dostawcą.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama