Reklama
Rozwiń
Reklama

Docomo musi przeprosić się z iPhonem

Publikacja: 11.09.2013 11:47

Największy japoński operator komórkowy zdecydował się na wprowadzenie do swojej oferty najnowszych produktów Apple. Do tej pory trzymał do nich dystans, poniewaz iTunes mógłby konkurować z jego własnym serwisem muzycznym dmarket.

Decyzja NTT Docomo ma być podyktowana wolnym – w stosunku do konkurencji – przyrostem bazy abonenckiej. W ostatnim kwartale Docomo miało przyrosty netto na poziomie 5-krotnie niższym, niż KDDI oraz Softbank. Wprowadzenie do oferty iPhone’ów w tym miesiącu ma poprawić wyniki sprzedaży w III i IV kwartale. Apple kontroluje 36 proc. japońskiego rynku smartfonów i jest na nim obecnie największym dostawcą.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama