Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 06:36 Publikacja: 11.09.2013 11:47
Największy japoński operator komórkowy zdecydował się na wprowadzenie do swojej oferty najnowszych produktów Apple. Do tej pory trzymał do nich dystans, poniewaz iTunes mógłby konkurować z jego własnym serwisem muzycznym dmarket.
Decyzja NTT Docomo ma być podyktowana wolnym – w stosunku do konkurencji – przyrostem bazy abonenckiej. W ostatnim kwartale Docomo miało przyrosty netto na poziomie 5-krotnie niższym, niż KDDI oraz Softbank. Wprowadzenie do oferty iPhone’ów w tym miesiącu ma poprawić wyniki sprzedaży w III i IV kwartale. Apple kontroluje 36 proc. japońskiego rynku smartfonów i jest na nim obecnie największym dostawcą.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas