Aktualizacja: 10.05.2025 00:48 Publikacja: 27.03.2013 14:24
Faktem jest, że użytkownicy do oglądania treści wideo wykorzystują coraz częstej smartfony czy tablety, ale branża telewizyjna powinna być ostrożna z przenoszeniem biznesu do Internetu – mówił Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu podczas XIII Sympozjum Telekomunikacji i Mediów.
Jego zdaniem jednym z głównym problemów jest zliczanie użytkowników, którzy za pomocą urządzeń mobilnych sięgają do treści telewizyjnych. – Przykładem może być ipla. Według Gemiusa serwis w ostatnim miesiąca miał 2,6 mln użytkowników, podczas gdy w rzeczywistości było ich 4 mln. Gemius nie liczy bowiem użytkowników smartfonów i tabletów – mówił Libicki. Według niego problem jest też kradzież własności intelektualnej, na co szczególnie w Polsce jest duże przyzwolenie społeczne. – Niedawno przeprowadzaliśmy transmisję z walki Gołota – Saleta. Płatny dostęp do niej wykupiło 120 tys. osób, a pół miliona obejrzało za darmo w Internecie. Tak nie może być. Trzeba egzekwować prawo w tym zakresie – mówił Libicki
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas