Lebara Mobile nad Wisłą: pół miliona użytkowników w 3 lata

Publikacja: 17.03.2014 12:44

Wirtualny operator sieci mobilnej Lebara Mobile, przedstawił za pośrednictwem Scotta Rankina, dyrektora do spraw nowych rynków, swoje prognozy dla Polski.

W rozmowie z Polską Agencją Prasową Rankin ocenił, że nowy MVNO liczy na pół miliona aktywnych użytkowników w perspektywie trzech lat.

Oferta mającego siedzibę w Anglii operatora dostępny jest w dziewięciu europejskich krajach: tj. Danii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemczech, Norwegii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii i Polsce oraz w Australii.

W Polsce karty SIM dystrybuowane są poprzez kioski i punkty sprzedaży telefonów. Najtańsza aktywacja kosztuje 5 złotych. Połączenia oraz wysyłanie krótkich wiadomości tekstowych jest bezpłatne pomiędzy użytkownikami sieci.

Zgodnie z danymi przedstawionymi w wywiadzie przez Scotta Rankina z usług operatora wirtualnego korzysta 1 mln osób dzwoniących do Polski.

Mimo, że umowa o współpracy z Polkomtelem, operatorem sieci Plus, na którego infrastrukturze działa MVNO zawarta została 9 miesięcy temu, dopiero teraz rozpoczyna się kampania medialna promująca nową w Polsce markę.

W ciągu najbliższych 12 miesięcy Lebara planuje otworzyć swoje placówki, a w dalszej perspektywie możliwe jest też rozszerzenie oferty spółki o usługi finansowe.

Wirtualny operator sieci mobilnej Lebara Mobile, przedstawił za pośrednictwem Scotta Rankina, dyrektora do spraw nowych rynków, swoje prognozy dla Polski.

W rozmowie z Polską Agencją Prasową Rankin ocenił, że nowy MVNO liczy na pół miliona aktywnych użytkowników w perspektywie trzech lat.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?