Reklama
Rozwiń

myPhone zwiększył sprzedaż o 76 proc.

Publikacja: 11.01.2011 10:15

Ponad 200 tys. sztuk telefonów komórkowych pod marką [b]myPhone[/b] dostarczył na rynek w ubiegłym roku giełdowy [b]TelForceOne[/b]. Można szacować, że spółka osiągnęła ok. 2 proc. udziału w polskim rynku zdominowanym przez wielkich zagranicznych dostawców, jak [b]Nokia[/b] i [b]Samsung[/b].

TelForceOne podał, że wzrost sprzedaży rok do roku wyniósł ponad 76 proc. Na drugą połowę 2010 r. przypadło 58 proc. całkowitej sprzedaży telefonów. W III kwartale zeszłego roku komórki pod własną marką przyniosły grupie 27 proc. wartości przychodów (nie podaje ona, jaka jest rentowność sprzedaży telefonów). W całkowitych obrotach grupy TelForceOne ciągle dominują (ponad połowa udziału) akcesoria do telefonów komórkowych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank