Aktualizacja: 13.05.2025 04:37 Publikacja: 11.01.2011 10:15
Ponad 200 tys. sztuk telefonów komórkowych pod marką [b]myPhone[/b] dostarczył na rynek w ubiegłym roku giełdowy [b]TelForceOne[/b]. Można szacować, że spółka osiągnęła ok. 2 proc. udziału w polskim rynku zdominowanym przez wielkich zagranicznych dostawców, jak [b]Nokia[/b] i [b]Samsung[/b].
TelForceOne podał, że wzrost sprzedaży rok do roku wyniósł ponad 76 proc. Na drugą połowę 2010 r. przypadło 58 proc. całkowitej sprzedaży telefonów. W III kwartale zeszłego roku komórki pod własną marką przyniosły grupie 27 proc. wartości przychodów (nie podaje ona, jaka jest rentowność sprzedaży telefonów). W całkowitych obrotach grupy TelForceOne ciągle dominują (ponad połowa udziału) akcesoria do telefonów komórkowych.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas