myPhone zwiększył sprzedaż o 76 proc.

Publikacja: 11.01.2011 10:15

Ponad 200 tys. sztuk telefonów komórkowych pod marką [b]myPhone[/b] dostarczył na rynek w ubiegłym roku giełdowy [b]TelForceOne[/b]. Można szacować, że spółka osiągnęła ok. 2 proc. udziału w polskim rynku zdominowanym przez wielkich zagranicznych dostawców, jak [b]Nokia[/b] i [b]Samsung[/b].

TelForceOne podał, że wzrost sprzedaży rok do roku wyniósł ponad 76 proc. Na drugą połowę 2010 r. przypadło 58 proc. całkowitej sprzedaży telefonów. W III kwartale zeszłego roku komórki pod własną marką przyniosły grupie 27 proc. wartości przychodów (nie podaje ona, jaka jest rentowność sprzedaży telefonów). W całkowitych obrotach grupy TelForceOne ciągle dominują (ponad połowa udziału) akcesoria do telefonów komórkowych.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem