Aktualizacja: 11.05.2025 10:57 Publikacja: 26.07.2018 17:03
Zygmunt Solorz najwyraźniej nie ma trudności, aby sprzedać prawa do dystrybucji nowych kanałów Polsatu – Polsat Sport Premium 1 i 2 oraz czterech serwisów pay per view z rozgrywkami Ligi Mistrzów UEFA i Ligi Europy w nowym sezonie ruszającym 21 sierpnia.
Pierwszeństwo miały spółki miliardera Cyfrowy Polsat, Plus i Ipla, ale w czwartek dołączył do nich gracz spoza grupy. Największy konkurent Solorza na rynku płatnej telewizji – platforma satelitarna Nc+ należąca do Vivendi, TVN i Liberty Global – podał, że nabył od Telewizji Polsat prawa do dystrybucji kanałów nie zdradzając zapłaconej ceny.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas