Aktualizacja: 09.05.2025 13:21 Publikacja: 14.05.2013 15:18
824,7 tys. abonentów, korzystających łącznie z ponad 1,77 mln usług (RGU) mają Multimedia Polska po I kwartale 2013 roku – wynika z danych zaprezentowanych dziś przez tę sieć kablową.
To oznacza, że przez pierwsze trzy miesiące roku kablówka sprzedała kolejne 13 tys. RGU, ale straciła 2 tys. abonentów.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas