Aktualizacja: 09.05.2025 08:07 Publikacja: 14.03.2013 13:21
Firma IDC zwiększyła o blisko 11 proc. swą wcześniejszą prognozę odnośnie globalnej wielkości sprzedaży tabletów w tym roku. Według firmy analitycznej w 2013 roku sprzeda się na świecie 190,9 mln tabletów, podczas gdy jej poprzednie szacunki mówiły o 172,4 mln sztuk.
IDC podkreśla, że w dużej mierze to zasługa popularyzowania się mniejszych 7-calowych tabletów z Androidem, które ze względu na niższą cenę stanowią coraz większą konkurencję do iPada mini. Podczas gdy, ceny iPada mini zaczynają się od 329 dol., to 7 calowego Nexusa Google można kupić o 40 proc. taniej.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas