Aktualizacja: 22.04.2025 07:41 Publikacja: 22.02.2012 18:56
Marka stworzona przez słynnego miliardera Richarda Bransona – Virgin – może pojawić się w Polsce jako brand telekomunikacyjny. Poinformował o tym, na swoim blogu komentator Rzeczpospolitej Tomasz Świderek, powołując się na dobrze poinformowane osoby. Według niego, Virgin miałby dołączyć do marek działających w oparciu o infrastrukturę P4, operatora sieci Play.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas