Aktualizacja: 11.05.2025 15:36 Publikacja: 02.02.2012 16:07
Właściciele Facebooka najpopularniejszego portalu społecznościowego nas świecie, który przygotowuje się do sprzedaży akcji w ofercie publicznej (chcą z niej uzyskać 5 mld dolarów), poinformowali, że już połowa jego użytkowników korzysta z serwisu przez urządzenia mobilne. W grudniu ubiegłego roku aż 425 mln z 845 mln aktywnych użytkowników portalu używało jego wersji mobilnej.
Szefowie portalu podkreślają, że właśnie przez promowanie korzystania z Facebooka na urządzeniach mobilnych, możliwe będzie utrzymanie tempa przyrostu użytkowników. Zaznaczają jednak, że na razie mobilna wersja serwisu nie generuje większych przychodów z reklam. Są jednak przekonani, że w niedalekiej przyszłości ten stan powinien się zmienić.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas